استاندار اصفهان گفت: در جریان سفر شهرستانی شورای اداری استان به شهرستان نجف‌آباد، در مجموع بالغ بر ۱۰۴ مصوبه برای حل کردن مسائل، مشکلات، توسعه و آبادانی این شهرستان اخذ شد.   به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سیدرضا مرتضوی در جمع خبرنگاران در شهرستان نجف‌آباد، گفت: در بیست‌ودومین سفر شورای اداری استان قبل از طلوع […]

استاندار اصفهان گفت: در جریان سفر شهرستانی شورای اداری استان به شهرستان نجف‌آباد، در مجموع بالغ بر ۱۰۴ مصوبه برای حل کردن مسائل، مشکلات، توسعه و آبادانی این شهرستان اخذ شد.  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سیدرضا مرتضوی در جمع خبرنگاران در شهرستان نجف‌آباد، گفت: در بیست‌ودومین سفر شورای اداری استان قبل از طلوع خورشید مدیران استان در شهرستان نجف‌آباد حضور یافتند و با بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام، واحد‌های صنعتی، پروژه‌های مرتبط با نهضت ملی مسکن، پروژه‌های بنگاه‌های اقتصادی و … مسائل مختلف شهرستان را مورد رصد و بررسی قرار دادند.

استاندار اصفهان افزود: در ادامه سفر با حضور در جلسات مختلف تلاش شد با نگاهی جامع مسائل شهرستان نجف‌آباد بررسی شود.

وی خاطرنشان کرد: در بخشی از سفر جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان نجف‌آباد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و فعالان اقتصادی شهرستان برگزار و ۴۵ مصوبه در حوزه اقتصادی برای شهرستان اخذ شد.

مرتضوی ادامه داد: در حوزه عمرانی و زیرساخت نیز جلساتی با محوریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ویژه شهرستان با حضور شهرداران، دهیاران، رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام و ۳۶ مصوبه به تأیید و تصویب رسید.

مرتضوی گفت: در شورای اداری مشترک استان و شهرستان نیز ۲۳ مصوبه به تأیید رسید و در مجموع بالغ بر ۱۰۴ مصوبه برای حل کردن مسائل، مشکلات، توسعه و آبادانی شهرستان نجف‌آباد اخذ شد.

وی با اشاره به حضور مدیران در جلسات ملاقات مردمی، متذکر شد: خوشبختانه امروز در حوزه مدیریت استان توانستیم با ۱۱۱ نفر از مردم شریف شهرستان چهره به چهره دیدار و گفتگو کنیم.

استاندار اصفهان عنوان کرد: در گذشته ۴۵ واحد راکد و غیرفعال در سطح شهرستان نجف‌آباد بود که تاکنون ۲۲ واحد صنعتی راکد احیاء شدند و امیدواریم باتوجه به حمایت‌های مالی که طی دو سال گذشته از شهرستان شده، در زمانبندی مشخص بتوانیم سایر واحدها را به چرخه فعالیت بازگردانیم.

مرتضوی گفت: در مجموع ۱۸۲ واحد صنعتی در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

وی ادامه داد: همچنین ۹۶ واحد تولیدی طرح توسعه گرفتند که درصدد حمایت از این واحدها نیز هستیم.