دبیرخانه نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس، به منظور تکریم ازپدید آورندگان پرکار و پرتلاش که از استعدادها و توانایی های خود بیشترین بهره مندی را در عرصه دفاع مقدس به عمل می اورند؛ به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از موج از استاد محمدرضا بینش برهمند به دلیل انتشار ۲۵ عنوان […]

دبیرخانه نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس، به منظور تکریم از
پدید آورندگان پرکار و پرتلاش که از استعدادها و توانایی های خود بیشترین بهره مندی را در عرصه دفاع مقدس به عمل می اورند؛

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از موج

از استاد محمدرضا بینش برهمند به دلیل انتشار ۲۵ عنوان کتاب در مقطع زمانی ۱۳۹۷و ۱۳۹۸ در موضوعات مختلف تقدیر نمود.

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، آئین اختتامیه نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس ، با معرفی آثار و ناشران برتر، خادم نشر، منتقد برتر، داور منتخب، داور فعال، نویسنده فعال و فعال فرهنگی در بخش زنان و آقایان در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران، برگزار شد.

محمدرضا بینش برهمند » تنها نویسنده گیلانی است که تاکنون توانسته در استان و کشور بیش از ۱۳۰ کتاب در زمینه دفاع مقدس از خود برجای بگذارد.

وی با ارسال تنها ۲۵ نسخه کتاب منتشر شده از خود طی یکسال یعنی مقطع زمانی ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ به دبیرخانه نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس در تهران توانست عنوان پرتلاش ترین و فعال ترین نویسنده گیلانی در حوزه دفاع مقدس را در کشور از آن خود کند.

گفتنی است شعار برگزاری نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس که از سوی مقام مغعظم رهبری صورت گرفت؛ «حفظ هویت ملی با تولید آثار فاخر» نامگذاری شد