مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در جریان سفر استاندار کردستان به شهرستان سروآباد گفت: پس از تأمین منابع مالی مورد نیاز مخزن یکهزار مترمکعبی سروآباد از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، این پروژه در سالجاری تکمیل می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، مهندس محمد فرهاد مدیرعامل شرکت آبفا کردستان […]

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در جریان سفر استاندار کردستان به شهرستان سروآباد گفت: پس از تأمین منابع مالی مورد نیاز مخزن یکهزار مترمکعبی سروآباد از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، این پروژه در سالجاری تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، مهندس محمد فرهاد مدیرعامل شرکت آبفا کردستان چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه در شهرستان سروآباد حضور یافت.
مهندس فرهاد در این سفر که با حضور سایر مدیران اجرایی نیز انجام شد از پروژه در حال ساخت مخزن آب شرب یکهزار مترمکعبی شهرستان بازدید و پس از آن در جلسه شورای اداری استان در سروآباد شرکت نمود.
در این جلسه که پیرامون آخرین وضعیت پروژه های شهرستان در حوزه های مختلف برگزار شد، پروزه مخزن آب سروآباد نیز مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد با تأمین اعتبارات مورد نیاز آن توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی، پروژه مذکور در سالجاری تکمیل شود.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان