تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان توانست به مرحله نیمه نهایی کاپ آسیا صعود کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مسابقات بسکتبال کاپ آسیا دویژن B امروز در حال پیگیری شد که تیم ملی کشورمان برای صعود به مرحله نیمه نهایی مقابل قزاقستان قرار گرفت. بانوان بسکتبالیست کشورمان بعد از نمایش فوق العاده در […]

تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان توانست به مرحله نیمه نهایی کاپ آسیا صعود کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مسابقات بسکتبال کاپ آسیا دویژن B امروز در حال پیگیری شد که تیم ملی کشورمان برای صعود به مرحله نیمه نهایی مقابل قزاقستان قرار گرفت.

بانوان بسکتبالیست کشورمان بعد از نمایش فوق العاده در مرحله مقدماتی با ۲ پیروزی در دیدار با مالزی و مغولستان و یک شکست مقابل اندونزی شانس صعود به دور دوم را پیدا کردند.

تیم ملی ایران امروز مقابل قزاقستان قرار گرفت و با برتری مقابل این تیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد. بسکتبالیست‌های کشورمان نیمه اول را با نتیجه ۲۸ بر ۱۹ پیروز شدند و در نهایت توانستند این بازی را با نتیجه ۵۴ بر ۴۱ به سود خود به پایان برسانند. حریف بعدی کشورمان برای صعود به فینال اردن خواهد بود. اردن از یک بازیکن آمریکایی بهره می‌برد که بهترین عملکرد را در این کاپ داشته است. دیدار ایران و اردن روز جمعه برگزار می‌شود.

مسابقات کاپ آسیا با ۸ تیم به میزبانی تایلند در حال برگزاریست تیم قهرمان به سطح A صعود خواهد کرد.

نگین رسولی‌پور با ۱۶ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان شد. مهلا عابدی هم بیشترین تاثیرگذاری را در این دیدار داشت.