پیش‌بینی محل‌هایی برای صرف تغذیه مسافران اصفهان در ماه مبارک رمضان شهردار اصفهان با بیان اینکه به‌صورت اختصاصی برای ماه مبارک رمضان پیش‌بینی‌هایی انجام شده است، گفت: با توجه به حضور مسافران نوروزی که از روزه‌داری معذور هستند، محل‌هایی برای صرف تغذیه و وعده‌های غذایی پیش‌بینی شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، […]

پیش‌بینی محل‌هایی برای صرف تغذیه مسافران اصفهان در ماه مبارک رمضان

شهردار اصفهان با بیان اینکه به‌صورت اختصاصی برای ماه مبارک رمضان پیش‌بینی‌هایی انجام شده است، گفت: با توجه به حضور مسافران نوروزی که از روزه‌داری معذور هستند، محل‌هایی برای صرف تغذیه و وعده‌های غذایی پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، علی قاسم‌زاده امروز چهارشنبه دوم فروردین در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: از حدود سه ماه قبل عوامل شهرداری اصفهان و سایر دستگاه‌ها، سعی کردند شهر را از نظر فضای سبز، زیباسازی، آماده‌سازی معابر و پیش‌بینی محل اسکان برای حدود ۱۲۸ هزار نفر از مسافران نوروزی آماده کنیم.

وی با بیان اینکه به‌صورت اختصاصی برای ماه مبارک رمضان پیش‌بینی‌هایی انجام شده است، افزود: با توجه به حضور مسافران نوروزی که از روزه‌داری معذور هستند، محل‌هایی برای صرف تغذیه و وعده‌های غذایی پیش‌بینی شده است.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در حوزه گردشگری نیز برای مسافرانی که زمان محدودی برای سفر دارند، ۱۴ دستگاه اتوبوس گردشگری پیش‌بینی شده است که ۱۰ دستگاه در میدان امام حسین (ع) و چهار دستگاه در مجموعه باغ فدک، به‌عنوان محل اسکان مسافران نوروزی مستقر است.

وی افزود: این اتوبوس‌ها در مسیرهای مختلف گردشگری، میهمانان نصف‌جهان را راهنمایی می‌کنند که از زمان حضور در اصفهان بهترین بهره را ببرند.

قاسم‌زاده اضافه کرد: برای نوروز ۱۴۰۲، نرم‌افزار «اصفهان من» به نشانی https://app.isfahan.ir/ پیش‌بینی و روی آن رستوران‌های فعال در ماه مبارک رمضان همراه با مسیریابی و نشانی مشخص شده است و مسافران می‌توانند نزدیک‌ترین را نسبت به محل خود انتخاب کنند.

وی ادامه داد: در اماکن تاریخی و تفریحی مانند میدان امام (ره)، کوه صفه و مکان‌هایی که اجتماع وجود دارد نیز برای کسانی که می‌خواهند در ساعات غیر از وعده‌های سه‌گانه تغذیه صرف کنند، محل‌هایی پیش‌بینی شده است