اجرای جشن‌های ماه مبارک رمضان در مناطق پانزده‌گانه شهراصفهان رئیس هماهنگی امور مناطق شهرداری اصفهان از اجرای جشن های ماه مبارک رمضان در مناطق پانزده گانه شهر خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حامد نظری با اعلام این خبر اظهار کرد: به دلیل […]

اجرای جشن‌های ماه مبارک رمضان در مناطق پانزده‌گانه شهراصفهان

رئیس هماهنگی امور مناطق شهرداری اصفهان از اجرای جشن های ماه مبارک رمضان در مناطق پانزده گانه شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حامد نظری با اعلام این خبر اظهار کرد: به دلیل تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان تلاش شده تا برنامه هایی با محوریت هر دو رویداد طراحی و اجرا شود.
او افزود: در شب‌های ماه مبارک رمضان و بعد از افطار در بوستان‌ها و مراکز عمومی سطح شهر برنامه‌هایی در حال برگزاری است تا فضایی با نشاط و معنوی را برای شهروندان و گردشگران ایجاد کند.
او با بیان اینکه در طول ماه مبارک رمضان به جز شب‌های قدر در مجموع ۳۰ برنامه برگزار می شود، تاکید کرد: این جشن‌ها بخش‌های مختلفی همچون اجرای سرود، قرائت قرآن توسط قاریان کودک و نوجوان، تقلید صدا و … دارد و در حاشیه این جشن ها در برخی مناطق برنامه های متنوعی برای خردسالان نیز تعریف شده است.