مخالفان به طرح تغییرات قضایی توسط کابینه «بنیامین نتانیاهو»، روز «اعتراض» و «آشوب» را امروز از صبح و با تجمع‌های اعتراضی در مقابل ساختمان‌های امنیتی و مالی سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، کمیته برگزاری تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی صبح امروز سه‌شنبه، هجدهم جولای تجمع‌های اعتراضی را تحت عنوان «روز […]

مخالفان به طرح تغییرات قضایی توسط کابینه «بنیامین نتانیاهو»، روز «اعتراض» و «آشوب» را امروز از صبح و با تجمع‌های اعتراضی در مقابل ساختمان‌های امنیتی و مالی سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، کمیته برگزاری تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی صبح امروز سه‌شنبه، هجدهم جولای تجمع‌های اعتراضی را تحت عنوان «روز ملی مخالفان»، نسبت به روند قانون‌گذاری طرح تغییرات قضایی توسط کابینه «بنیامین نتانیاهو» آغاز کردند؛ این کمیته پیش‌تر اعلام کرده بود که این هفته، هفته اعتراض و «روز آشوب» در سراسر سرزمین‌های اشغالی خواهد بود.

پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد: امروز تظاهرات گسترده‌ای در سرزمین‌های اشغالی، با هدف ایجاد اختلال در بسیاری از ایستگاه‌های قطار، حمل ونقل عمومی، پایگاه‌های اینترنتی و برنامه‌های کاربری در جریان است و معترضان در مقابل ساختمان‌های حکومتی تجمع کرده‌اند.

براساس گزارش‌های رسانه‌ای، بسیاری از راه‌های اصلی تل‌آویو در آنچه «روز ملی مخالفان» نام‌گذاری شده، بسته شده است؛ همچنین ورودی ساختمان وزارت جنگ بسته شد و موج گسترده‌ای از اعتراض‌ها به رژیم اشغالگر آغاز شده است.

طبق این گزارش‌ها، مخالفان طرح تغییرات قضایی نتانیاهو اعتراضات را از منطقه امنیتی «کریاه» که ساختمان نهادهای کلیدی رژیم صهیونیستی در تل‌آویو همچون وزارت جنگ را در خود جای داده، آغاز کرده‌اند.

به گفته رسانه‌های صهیونیستی، روز اعتراض امروز با مشارکت هزاران تظاهرکننده آغاز شده و مخالفان در تل‌آویو دسترسی به بورس را مختل کرده‌اند؛ آن‌ها با نصب بنری تحت عنوان «ما اقتصاد را نجات می‌دهیم» از اولین اختلال مالی در سرزمین‌های اشغالی رونمایی کردند. معترضان همچنین ساختمان بورس تل آویو را به محاصره خود درآورده‌اند