اجرای ۹۵۲ عملیات اطفای حریق، امداد و نجات در آبان ماه امسال مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بااعلام اینکه در آبان ماه امسال ۹۵۲ عملیات آتش‌سوزی، امداد و نجات توسط آتش‌نشانان اصفهان انجام شده است، گفت: از این تعداد ۳۵۵ مورد حریق و ۳۸۷ مورد حادثه بوده است. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

اجرای ۹۵۲ عملیات اطفای حریق، امداد و نجات در آبان ماه امسال

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بااعلام اینکه در آبان ماه امسال ۹۵۲ عملیات آتش‌سوزی، امداد و نجات توسط آتش‌نشانان اصفهان انجام شده است، گفت: از این تعداد ۳۵۵ مورد حریق و ۳۸۷ مورد حادثه بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ابراهیم مطلبی با اشاره به عملکرد سازمان آتش‌نشانی در آبان ۱۴۰۲ و استقرار ۱۷۳ دستگاه خودروی اطفائیه در نقاط پرتردد شهر در این ماه اظهار کرد: در آبان ماه ۲۱۰ مورد خدمات ایمنی و ۳۳۶ مورد گشت ایمنی توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان انجام شده است.

وی با اعلام اینکه در آبان ماه امسال ۹۵۲ عملیات آتش‌سوزی، امداد و نجات توسط آتش‌نشانان اصفهان انجام شده است، گفت: از این تعداد ۳۵۵ مورد حریق و ۳۸۷ مورد حادثه بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تعداد نجات یافتگان در حوادث ماه گذشته را ۴۲۰ نفر دانست و گفت: در آبان ماه حدود ۵۱ هزار و ۴۶۳ تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شده است.