به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، این مراسم یکشنبه ۲۸ فروردین ماه با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران شرکت آبفا برگزار شد.در ابتدای این جلسه مهندس محمد فرهاد مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با تاکید بر وجود نیروهای شایسته فراوان در حوزه آب، سوابق و تجربه شالپوش را از شاخص های […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، این مراسم یکشنبه ۲۸ فروردین ماه با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران شرکت آبفا برگزار شد.
در ابتدای این جلسه مهندس محمد فرهاد مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با تاکید بر وجود نیروهای شایسته فراوان در حوزه آب، سوابق و تجربه شالپوش را از شاخص های مهم برای این انتصاب عنوان نمود و افزود: از تمامی همکاران در بخش های مختلف بویژه حوزه آب انتظار همراهی و تعامل با معاون جدید را دارم.
مهندس فرهاد با یادآوری وجود تنش آبی در استان در سال گذشته به تداوم این وضعیت در سال جدید نیز اشاره کرد و گفت: حوزه توسعه و بهره برداری آب مستلزم زمان و انرژی بیشتر است و باید ارتباط تنگاتنگی میان این معاونت و سایر ارکان شرکت وجود داشته باشد.
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با اشاره به تنگناهای مالی شرکت خواستار برنامه ریزی برای کاستن از هزینه ها، افزایش درآمد و ارتقای رضایتمندی مشترکان شد.
مهندس فرهاد با بیان اینکه بخش آب دارای نواقصی از گذشته است، این موضوع را به دلیل وحود خشکسالی و نیز بحث اعتباراتی عنوان کرد.
وی تولید آب متناسب به لحاظ کیفی و کمی، عدم وقفه در ارائه خدمات در تمامی بخشها و پرداخت به موقع حقوق پرسنل را جزو اولویتهای شرکت آبفا کردستان در سالجاری ذکر کرد.
در پایان این جلسه مدیرعامل آبفا کردستان حکم سرپرستی معاونت حمید شالپوش را به وی اعطا نمود.
گفتنی است سوابق قبلی حمید شالپوش مدیر دفتر قراردادها، مدیر امور آبفا شهرستان های دهگلان و مریوان و آخرین پست وی مدیر بهره برداری از تاسیسات آب شرکت بوده است.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان