احداث مجموعه فرهنگی «باغ نوش» با ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: عملیات عمرانی احداث مجموعه فرهنگی و خانه کودک و نوجوان «باغ نوش» یکی از پروژه های مهم منطقه، با زیربنایی بیش از ۷۵۰ مترمربع و اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال در محله خانه اصفهان در مرحله نخست اجرایی قرار دارد. […]

احداث مجموعه فرهنگی «باغ نوش» با ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: عملیات عمرانی احداث مجموعه فرهنگی و خانه کودک و نوجوان «باغ نوش» یکی از پروژه های مهم منطقه، با زیربنایی بیش از ۷۵۰ مترمربع و اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال در محله خانه اصفهان در مرحله نخست اجرایی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علی باقری با اعلام این خبر گفت: باغ بانوان نوش با ساختمانی فرسوده و مساحتی حدود ۱۰۰ مترمربع سال‌ها در خانه اصفهان فعالیت داشت که به دلیل استقبال چشمگیر شهروندان و کمبود فضای کافی در آن، عملیات احداث مجموعه فرهنگی نوش در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه عملیات گودبرداری و فونداسیون این پروژه انجام شده و احداث دیواره‌ها و ستون‌ها با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی همراه است، افزود: این مجموعه در سه‌طبقه با زیربنایی بیش از ۷۵۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال احداث می‌شود و حدود دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

باقری، ایجاد مکان‌هایی برای ورزش بانوان را از دیگر برنامه‌های مدیریت منطقه دانست و گفت: در مجموعه فرهنگسرای بانوان فروغی واقع در خیابان علاقه‌مندان، زمینی به مساحت ۲۸۰ مترمربع وجود دارد که برای احداث سالن سرپوشیده ورزشی در نظر گرفته شده و اکنون در مرحله طراحی قرار دارد.

وی افزود: در محله پرتمان نیز زمین ورزشی روبازی به مساحت یک هزار و ۴۵ مترمربع در نظر گرفته شده که پیش‌بینی می‌شود برای احداث آن حدود ۱۹ میلیارد ریال اعتبار لازم باشد