دومین جلسه هم اندیشی معتمدین منطقه دو با حضور عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد، معاونین شهردار و عباس مرادی مدیر منطقه ۲ و تعدادی از معتمدین منطقه در شهرداری منطقه دو برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف […]

دومین جلسه هم اندیشی معتمدین منطقه دو با حضور عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد، معاونین شهردار و عباس مرادی مدیر منطقه ۲ و تعدادی از معتمدین منطقه در شهرداری منطقه دو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد در جلسه هم اندیشی معتمدین شهر عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد ضمن تشکر از حضور و همراهی معتمدین و نخبگان شهر به ارائه مختصری از فعالیت های شش ماهه شهرداری در منطقه دو پرداخت.

وی افزود در ملاقات های مردمی با شهروندان به نتایج و برکات خوبی رسیده ایم به ویژه در موارد ابهام توانسته ایم با روشن سازی و رفع شبهات، شهروندان را راضی و خشنود نماییم.

امامی تاکید کرد نشست ها و دیدارهای مردمی تا به این لحظه برکات و نتایج و اثرات خوبی داشته و امیدواریم در آینده نیز مستمر باشد.

سپس در ادامه این نشست معتمدین به صحبت پرداختند و مواردی چون تقویت واحد سد معبر شهرداری، جابجایی کارگاه های مزاحم شهری، برخورد با متکدیان و کودکان کار، نگاه محله محورانه شهرداری و راهکارهای مقابله با آلودگی هوا را خواستار شدند.

در پایان معتمدین شهر درخواست برگزاری یک جلسه مخصوص برای کاهش ترافیک شهری با متخصصان این امر و کسانی که صاحب اندیشه و راهکار هستند شدند.