رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص افزایش آمار مبتلایان و بستری های کرونایی هشدار داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز اصفهان؛ دکتر شاهین شیرانی، امروز در نشست بررسی و کنترل شیوع ویروس کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در روزهای اخیر، با افزایش مراجعات […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص افزایش آمار مبتلایان و بستری های کرونایی هشدار داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز اصفهان؛ دکتر شاهین شیرانی، امروز در نشست بررسی و کنترل شیوع ویروس کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در روزهای اخیر، با افزایش مراجعات سر پایی و منجر به بستری در استان اصفهان روبرشد است
وی، تزریقِ نوبتِ یادآورِ واکسن کرونا را امان نامه جدید این ویروس بیان و تأکید کرد: افراد ۱۸ سال و بیشتر، در صورتی که ۶ ماه از تزریق نوبت قبلی واکسن کروناشان گذشته است، در کوتاه ترین زمان، نوبت یادآور واکسن را تزریق کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اضافه کرد: کودکان پنج ساله و بیشتر هم که هنوز نوبت اول یا دوم واکسن کرونا را تزریق نکرده اند، باید واکسیناسیونشان را تکمیل کنند.

وی گفت: مراکز جامع سلامت در شهرها و خانه های بهداشت در روستاهای استان اصفهان از صبح تا ظهر، آماده تزریقِ واکسن کرونا به متقاضیانِ واجد شرایط است.

دکتر شیرانی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی مثل زدن ماسک به ویژه در اماکن عمومی و سرپوشیده و همچنین، رعایت فاصله اجتماعی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا تأکید کرد.

طبق آخرین آمار ۲۴ ساعته ی کرونایی، در ۲۶ شهرستان استان اصفهان(به جز کاشان و آران و بیدگل )، هم اکنون، ۱۶۲ بیمار بستری هستند که حال ۱۴ نفر از آنها وخیم است.

۱۵۹ نفر هم آمار مبتلایان جدید به کرونا در این مدت است.