فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۰ دستگاه خودرو مسروقه طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبرداد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ حسین بساطی با اشاره به کشف ۱۰ دستگاه خودرو مسروقه در اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان اصفهان، بررسی موضوع جهت شناسایی […]

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۰ دستگاه خودرو مسروقه طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ حسین بساطی با اشاره به کشف ۱۰ دستگاه خودرو مسروقه در اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان اصفهان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص طی ۲۴ ساعت گذشته مأموران انتظامی کلانتری‌ها شهرستان اصفهان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی و گشت زنی‌های فعال و هدفمند در سطح حوزه‌های استحفاظی خود موفق به شناسایی و دستگیری ۲۱ سارق سابقه دار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۰ دستگاه خودروی مسروقه کشف شد تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس تاکنون به ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در خاتمه با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند به شهروندان توصیه کرد: با رعایت هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت مانع رسیدن سارقان و افراد سود جو به اهداف مجرمانه خود شوند همچنین در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.