شاخص هوای اصفهان در کردآباد و احمدآباد بنفش شد شاخص هوای اصفهان با میانگین ۱۷۱ در وضعیت ناسالم و ایستگاه خیابان احمد آباد با ۲۳۶ و کردآباد با ۲۰۲ AQI بنفش و بسیار ناسالم را نشان می‌دهد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش […]

شاخص هوای اصفهان در کردآباد و احمدآباد بنفش شد

شاخص هوای اصفهان با میانگین ۱۷۱ در وضعیت ناسالم و ایستگاه خیابان احمد آباد با ۲۳۶ و کردآباد با ۲۰۲ AQI بنفش و بسیار ناسالم را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش امروز شنبه ششم آبان ماه با میانگین ۱۷۱ وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۱۸۱، میدان انقلاب و خیابان‌های زینبیه و فرشادی با ۱۷۷، بزرگراه خرازی با ۱۶۷، دانشگاه صنعتی با ۱۶۴، رهنان با ۱۵۶، سپاهان شهر و ولدان با ۱۵۸، خیابان فیض با ۱۶۳، بولوار کاوه با ۱۶۸ و خیابان میرزا طاهر با ۱۵۹ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

امروز شاخص هوا در ایستگاه خیابان رودکی با ۱۴۵ و پارک زمزم با ۱۴۲ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس و در ایستگاه خیابان احمد آباد با ۲۳۶ و کردآباد با ۲۰۲ AQI بنفش و بسیار ناسالم را نشان می‌دهد.