رئیس کل دادگستری استان کردستان از فرمانده سپاه استان تقدیر کرد به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، رئیس کل دادگستری استان کردستان با حضور در فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان این روز را به سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه استان تبریک گفت و از خدمات وی تقدیر کرد. به […]

رئیس کل دادگستری استان کردستان از فرمانده سپاه استان تقدیر کرد

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، رئیس کل دادگستری استان کردستان با حضور در فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان این روز را به سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه استان تبریک گفت و از خدمات وی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان، رئیس کل دادگستری استان کردستان، استاندار کردستان ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران نظامی و انتظامی استان از زحمات و تلاشهای فرمانده سپاه استان تقدیر شد.

در این جلسه،حجت الاسلام حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان ضمن تبریک اعیاد سعید شعبانیه و میلاد حضرت امام حسین (ع ) و روز پاسدار و حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، این روز را به فرمانده سپاه استان و تمامی کارکنان شاغل در سپاه استان تبریک گفت و اظهار داشت:سپاه استان در راستای فرامین فرمانده کل قوا ، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) به وظایف خود عمل نموده است و به همین دلیل این نهاد مقدس با دشمنی و تحریم دشمنان نظام مواجه گردیده است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان همچنین به خصایص و ویژگی های حضرت ابوالفضل العباس ( ع ) اشاره کرد و بیان داشت : ادب در مقابل امام زمان خویش و ولایتمداری این ستوده الهی از شاخص ترین ویژگی هاست که امیدواریم خداوند متعال به ما توفیق عمل به این خصایص و ویژگیها را عطا فرماید.

شایان ذکر است که در پایان این مراسم، رئیس کل دادگستری استان کردستان با اهدای لوح تقدیر از فرمانده سپاه استان تجلیل کرد.