رئیس سازمان آتش‌نشانی اصفهان مطرح کرد:

تحقق شعار « اصفهان شهر زندگی» در آتش‌نشانی با داشتن نیروی انسانی متخصص و تجهیزات کامل

رئیس سازمان آتش‌نشانی اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر تمامی پایگاه‌های آتش‌نشانی به تمام امکانات آتش‌نشانی مجهز هستند. وی گفت: اگر دو مؤلفه نیروی انسانی متخصص و تجهیزات کامل را در کنار یکدیگر بتوانیم ایجاد کنیم به هدف اصفهان شهر زندگی می‌رسیم.

بهترین فصل‌های سازمان آتش‌نشانی

ابراهیم مطلبی در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه جامع خدمات شهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران. با بیان اینکه یکی از بهترین فصل‌هایی که سازمان آتش‌نشانی گذرانده سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بوده.

وی اظهار کرد: در این مدت توانستیم با تجهیزکردن سازمان آتش‌نشانی به یک سری از تجهیزات و امکانات. سازمان آتش‌نشانی استان اصفهان را در رأس سازمان‌های آتش‌نشانی‌های کشور قرار دهیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی اصفهان افزود: از نظر دستاوردهای نرم‌افزاری. و سخت‌افزاری که همکاران در سازمان آتش‌نشانی به خدمت گرفته‌اند. توانستیم در سطح دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی از تجهیز آتش‌نشانی اصفهان به سگ‌های تجسس خبر داد. وی عنوان کرد: آتش‌نشانی اصفهان به سگ‌هایی که برای تجسس مرده‌یاب و زنده‌یاب مجهز شدند که در کل کشور نداریم .

مطلبی اذعان کرد: خیلی از تجهیزات بود که همهٔ ایستگاه‌های آتش‌نشانی نداشتند. ولی در حال حاضر تمامی پایگاه‌های آتش‌نشانی به تمام امکانات آتش‌نشانی مجهز هستند. و این یک نقطه قوت برای مردم شهر اصفهان است که همیشه ما را یاری کردند.

ارامش روانی

رئیس سازمان آتش‌نشانی اصفهان تأکید کرد: وجود این تجهیزات قطعاً در بحث ایجاد آرامش روانی برای شهروندان که ما را به‌عنوان پشت‌وپناه می‌دیدند بسیار تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی پایگاه‌های آتش‌نشانی به تمام امکانات آتش‌نشانی مجهز هستند. وی اظهار کرد: اگر دو مؤلفه نیروی انسانی متخصص و تجهیزات کامل را در کنار یکدیگر بتوانیم ایجاد کنیم به هدف اصفهان شهر زندگی می‌رسیم.

تجهیزات جدید

رئیس سازمان آتش‌نشانی اصفهان با اشاره به تجهیزاتی که در دوازدهمین نمایشگاه جامع خدمات شهری به نمایش گذاشته شده. وی اذعان کرد: تجهیزات جدیدی که در این دو سال خریداری شده. از جمله لباس‌های نسوز و ضدشیمیایی که در حوادث شیمیایی بسیار به ما کمک می‌کند.

و موتورسیکلت‌هایی که برای معابر تنگ و بافت‌های تاریخی را مجهز به سیستم‌های اطفائیه کردیم. همچنین تجهیزاتی که مربوط به کار در ارتفاع هست.

و اکیپ تخصصی ما در پایگاه شماره ۱۲ ما این کار را انجام می‌دهند، را به نمایش گذاشتیم. همه دست‌به‌دست هم دادیم که بتوانیم بهترین دستاوردهای آتش‌نشانی را به نمایش بگذاریم.

وی هزینه این تجهیزات در سال گذشته را حدود ۱۱۰ میلیارد تومان بیان کرد و افزود: امسال هم هدف‌گذاری ما روی ۱۸۰ میلیارد تومان است. و گران‌ترین مناقصه ما خریداری بلندترین و بهترین نردبان دنیا با ۶۴ متر ارتفاع است.
خبرنگار: الهام خانی