نصر با بیان اینکه باید کرامت انسان در هر شرایطی حفظ شود اظهار داشت: یکی از مباحثی که موسسه خیریه شجره طیبه در دستورکار قرار داده توجه به شأن و شخصیت و کرامت و انسان هاست.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،علیرضا نصر اصفهانی عصر امروز در همایش فرصت مهرورزی موسسه خیریه و قرض الحسنه […]

نصر با بیان اینکه باید کرامت انسان در هر شرایطی حفظ شود اظهار داشت: یکی از مباحثی که موسسه خیریه شجره طیبه در دستورکار قرار داده توجه به شأن و شخصیت و کرامت و انسان هاست.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،علیرضا نصر اصفهانی عصر امروز در همایش فرصت مهرورزی موسسه خیریه و قرض الحسنه شجره طیبه( حامی استعدادهای درخشان) که در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان برگزار شده بود با اشاره به اینکه این موسسه مولود شهرستان فلاورجان است اذعان کرد: فلاورجان والدی است که مولودی را متولد کرده و که امروز بالغ شده و چنان به بلوغ رسیده که علاوه بر شهر اصفهان بالغ بر ۲۰شهرستان دیگر هم پوشش داده شده است.
وی ضمن تشکر از همه کسانی که این اتفاق را رقم زده اند اظهار داشت: این اتفاق بزرگ رقم نمی خورد مگر در سایه بردباری،صبوری ،تدبیر و درایت و بلند اندیشی و از خودگذشتگی که همچنان ادامه دارد.
نایب رییس هیئت مدیره موسسه خیریه شجره طیبه در ادامه با اشاره به آیه ۷۵ سوره اسرا که می فرماید:«ولقد کرمنا بنی آدم»
از توجه به شعر و شخصیت آن اشاره کرد و گفت: باید کرامت انسان در هر شرایطی حفظ شود و در ماموریت و مسئولیتی که نسبت به انسانها داریم باید کرامت حقوق و فهم آنها را در هر حالتی در نظر داشته باشیم و با در نظر گرفتن این سه نکته تلاش کنیم اشرف مخلوقات را به مقصد برسانیم.
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین کارهای این موسسه خیریه نیز توجه به فهم و کرامت و حقوق انسان هاست و کسانی هم که تحت پوشش این خیریه قرار گرفته اند نیز کسانی هستند که هم می فهمند و هم حقوق دارند و هم دارای کرامت هستند.
خبرنگار: الهام خانی