اختصاص اعتبار به کانون‌های مساجدیزد محل بروز اراده‌های عالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یزد را محل بروز اراده های عالی دانست و گفت: مردم یزد، مردمی اصیل و با فرهنگ هستند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، محمدمهدی اسماعیلی، پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری مروست با اشاره به اجتماعات عظیم […]

اختصاص اعتبار به کانون‌های مساجدیزد محل بروز اراده‌های عالی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یزد را محل بروز اراده های عالی دانست و گفت: مردم یزد، مردمی اصیل و با فرهنگ هستند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، محمدمهدی اسماعیلی، پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری مروست با اشاره به اجتماعات عظیم مردمی که در طول چند ماه گذشته در ۱۳ آبان، تشییع شهدا، راهپیمایی ۹ دی و … اظهار داشت: مردم از فرصت‌های مختلف برای ابراز دلدادگی خود به رهبر انقلاب و ارزش‌های بالایی که میراث‌دار آن هستند، استفاده کردند.

وی بیان کرد: مشکلات این کشور حل شدنی است و باید همه همت خود را بگذاریم تا مشکلات حل شود، کشور به برکت پشتیبانی مردم و تلاش مسئولان روزهای خوبی در پیش دارد و همه پیش بینی‌ها در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی نشان می‌دهد که با عزم و اراده‌ای که دولت انقلابی و پشتیبانی که رهبری دارد و همراهی که غاطبه مردم از خود نشان داده‌اند، در یک فرصت کوتاه دوباره فضای پرشور و نشاطی به شکل بارزی خود را نشان خواهد داد.

وزیر ارشاد ادامه داد: مسائل و مشکلات شهرستان مروست در سفر اول احصاءشده و هر قولی که به مردم داده شد، به سرانجام رسید، البته تفاوت سفر اول و دوم این است که بنا در سفر دوم، پیگیری مصوبات سفر اول است.

اسماعیلی بیان کرد: جلسات متعددی در این زمینه انجام شده و تک تک وزارتخانه‌ها و سازمانها پروژه‌های سفر را مورد بررسی قرار دادند و همانجا نیز تصمیم گیری های لازم انجام شد.

وی عنوان کرد: استان یزد یک استان فرهنگی است و مردم یزد در کشور به تلاش و کوشش و فرهنگ و هنر زبانزد هستند و با طبیعت سخت کنار آمده‌اند و بیشترین استفاده را کرده‌اند.

اسماعیلی، یزد را محل بروز اراده‌های عالی و همت‌های والا دانست و بیان کرد: مردم یزد مردمی فرهنگی و با اصالت هستند.

وی، با اشاره به برنامه‌هایی که قرار است در این سفر در حوزه سلامت و کشاورزی در مروست به آن پرداخته شود، افزود: در مورد مجتمع فرهنگی مروست نیز اعتبارات آن به زودی اختصاص پیدا می‌کند.

اسماعیلی بیان کرد: موارد مربوط به حوزه فرهنگ و هنر توسط فرماندار و امام جمعه مروست احصاء شده و تلاش ما این است که مسائل و نیازها را رفع کنیم.

وی تاکید کرد: برای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اعتباراتی اختصاص خواهیم داد زیرا این کانون‌ها مراکز اصلی در حوزه فرهنگ هستند.