اهالی کردستان مردمانی با غیرت و دارای فرهنگ و تمدنی غنی هستند رئیس جمهور اهالی کردستان را مردمانی بسیار با غیرت و دارای فرهنگ و تمدن غنی توصیف کرد و اظهار داشت: کردستان در کشور ما به عنوان استانی با فرهنگ و تمدن شناخته می‌شود. جای جای این استان نشان از مدنیت و پیشینه تاریخی […]

اهالی کردستان مردمانی با غیرت و دارای فرهنگ و تمدنی غنی هستند

رئیس جمهور اهالی کردستان را مردمانی بسیار با غیرت و دارای فرهنگ و تمدن غنی توصیف کرد و اظهار داشت: کردستان در کشور ما به عنوان استانی با فرهنگ و تمدن شناخته می‌شود. جای جای این استان نشان از مدنیت و پیشینه تاریخی افتخارآمیز دارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در آغاز بیست و هفتمین سفر دولت مردمی که به مقصد استان کردستان انجام شده است، در گفتگو با خبرنگاران:

استان کردستان از ظرفیت‌های بسیاری در زمینه‌های کشاورزی و دامداری، گردشگری و معادن برخوردار است.

کردستان در تاریخ انقلاب اسلامی استانی مقاوم شناخته می‌شود که بیش از ۵ هزار شهید و ۹ هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده و حقیقتا در میدان دفاع از انقلاب و ایستادگی برای آرمان‌های انقلاب اسلامی خوش درخشیده است. سرداران بزرگی همچون آقای شیخ‌الاسلام و دیگر چهره‌های کردستان، نه فقط برای این استان بلکه برای همه کشور مایه افتخار هستند.

کردستان در کشور ما به عنوان استانی با فرهنگ و تمدن شناخته می‌شود. جای جای این استان نشان از مدنیت و پیشینه تاریخی افتخارآمیز دارد.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان