مدیریت موفق انتظامی کردستان در کاهش آسیب های اجتماعی قابل تقدیر است قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در سنندج گفت:انتظامی کردستان در کاهش آسیب های اجتماعی موفق عمل کرده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر علیرضا کاظمی در مراسم تکریم و معارفه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد […]

قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در سنندج گفت:انتظامی کردستان در کاهش آسیب های اجتماعی موفق عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر علیرضا کاظمی در مراسم تکریم و معارفه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان بیان داشت:استان کردستان جزء موفق ترین استان های کشور است که با رشادت کارکنان فراجا اقدامات خوبی در حوزه مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب های اجتماعی صورت گرفته است.
وی اقدامات انتظامی در حوزه مواد مخدر چه از جنبه مقابله و پیشگیری را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود:پلیس با روحیه جهادی و انقلابی همیشه در میدان است و در این امر مهم نیز در خط مقدم قرار دارد و در جهت امنیت و سلامت روانی مردم با افتخار شهید تقدیم می کند.
قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به مدیریت خوب فرمانده انتظامی کردستان اشاره کرد و گفت:اقدامات پلیس کردستان خود نشان دهنده این مهم است و این در سایه تلاش و کوشش شبانه روزی مجموعه انتظامی استان محقق شده است و قابل تقدیر است.
وی تصریح کرد:اعتیاد علت اصلی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است، و می طلبد در حوزه پیشگیرانه و برنامه‌های فرهنگی کلیه نهادهای مرتبط در این حوزه برای مقابله با این بلای خانماسوز تلاش کنند.
گفتنی است:در این مراسم از زحمات مجاهدانه و شبانه روزی سردار علی آزادی دبیر سابق شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان تقدیر و دکتر محمد پناه به عنوان دبیر جدید شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان معرفی شد.