مجید گلشنی منفرد روز شنبه به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، افزود:این طرح به منظور جلوگیری از هرگونه کم فروشی، گرانفروشی و افزایش قیمت کالاهای محصولات مرتبط با شب یلدا اجرایی شده است. وی افزود: در این طرح بازرسان سازمان به صورت مستقل و یا در قالب گشت های مشترک با سایر دستگاه ها بر […]

مجید گلشنی منفرد روز شنبه به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، افزود:این طرح به منظور جلوگیری از هرگونه کم فروشی، گرانفروشی و افزایش قیمت کالاهای محصولات مرتبط با شب یلدا اجرایی شده است.

وی افزود: در این طرح بازرسان سازمان به صورت مستقل و یا در قالب گشت های مشترک با سایر دستگاه ها بر بازار و واحدهای صنفی نظارت خواهند داشت و با متخلفان برابر با قانون برخورد خواهند کرد.

این مسوول اضافه کرد: طرح نظارتی شب یلدا از امروز آغاز شده و تا ۳۰ آذرماه ادامه خواهد یافت.

وی افزود: علاوه بر بازرسی هایی که بر بازار انجام می شود شهروندان نیز می توانند شکایات و مطالبات خود را از طریق سامانه ۱۲۴ به سازمان گزارش کنند تا بازرسان برای بررسی آن هرچه سریعتر اقدام نمایند.

گلشنی منفرد گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، هر گونه شکایات در خصوص میوه و تره بار توسط جهاد کشاورزی و شکایات در زمینه آجیل فروشان و قنادان توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت پیگیری می شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: اولویت بازرسان صمت طی روزهای آتی پیگیری سریع شکایات در حوزه های آجیل و شیرینی و شکلات است به گونه ای که به محض وصول شکایت، پیگیری ها در همان روز انجام و حداکثر تا روز بعد نتیجه شکایت به شاکی اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد : بر اساس مصوبات جلسه امنیت غذایی استان، کلیه صنوف آجیل فروشان و خشکبار موظفند ضمن رعایت نرخنامه مصوب، آن را در واحد مربوط نصب کرده و در معرض دید عموم قرار دهند.