هلال‌احمر اصفهان پای کار کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: با کمک خیرین سه کامیون حامل اقلام بهداشتی، مواد غذایی و گرمایشی موردنیاز سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان از استان اصفهان ارسال شده است. محمدنوید متقی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهید یاران با اشاره به اقدامات […]

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: با کمک خیرین سه کامیون حامل اقلام بهداشتی، مواد غذایی و گرمایشی موردنیاز سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان از استان اصفهان ارسال شده است.

محمدنوید متقی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهید یاران با اشاره به اقدامات معاونت امداد و نجات اصفهان در خصوص سیل سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: یک هزار و ۱۴۸ بسته مواد غذایی ۱۰ روزه با یک دستگاه کامیون به منطقه سیل‌زده ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از بارگیری یک کامیون حامل موکت و اقلام بهداشتی از کاشان خبر داد و گفت: این اقلام به همت خیر داوطلب کاشانی تأمین شده بود.

وی تصریح کرد: یک دستگاه کامیون حامل موکت و مواد غذایی نیز از مرکز استان تهیه و ارسال شد که توسط خیر داوطلب تأمین شده بود.

متقی همچنین از ارسال ۵ هزار تن‌ماهی، ۷۷۱ بسته چای، هزار و ۵۰۰ بسته لوبیا با یک عدد ایسوزو به منطقه سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان درباره اینکه چطور می‌توان به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان کمک کرد، خاطرنشان کرد: هم‌وطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان را از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۱۱۱۲ و یا واریز به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره‌حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به شبای IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به نام جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، واریز کنند؛ این مبلغ فقط صرف سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان خواهد شد