فتنه صهیونیستی آمریکایی سال ۱۳۸۸به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف استان اصفهان، بسیج اصناف و بازاریان استان اصفهان در محکومیت متن مضحک و ساختارشکنانه یکی از سران فتنه صهیونیستی آمریکایی سال ۱۳۸۸ بیانیه ای صادر کرد که در زیر شرح آن مطرح می شود: بسم الله الرحمن […]

فتنه صهیونیستی آمریکایی سال ۱۳۸۸
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف استان اصفهان، بسیج اصناف و بازاریان استان اصفهان در محکومیت متن مضحک و ساختارشکنانه یکی از سران فتنه صهیونیستی آمریکایی سال ۱۳۸۸ بیانیه ای صادر کرد که در زیر شرح آن مطرح می شود:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذینَ کَفَرُوا سَواءٌ عَلَیْهِمْ أَ أَنْذَرْتَهُمْ أَمْ لَمْ تُنْذِرْهُمْ لایُؤْمِنُونَ
خَتَمَ اللّهُ عَلى قُلُوبِهِمْ وَ عَلى سَمْعِهِمْ وَ عَلى أَبْصارِهِمْ غِشاوَهٌ وَ لَهُمْ عَذابٌ عَظیمٌ

کسانى که کافر شدند، براى آنان تفاوت نمى کند که آنان را (از عذاب الهى) بترسانى یا نترسانى ایمان نخواهند آورد.
خدا بر دل ها و گوش هاى آنان مهر نهاده و بر چشم هایشان پرده اى افکنده شده و عذاب بزرگى در انتظار آنهاست.

در ایام عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) ، سخنانی مضحک ، هتاکانه و ساختارشکنانه از زبان الکن یکی از سران فتنه شوم صهیونیستی آمریکایی سال ۱۳۸۸ به رشته تحریر درآمده که تداعی گر واقعه عاشورای سال ۶۱ هجری قمری می باشد.

گویی تاریخ دوباره تکرار شده است، همان جلادان و ظالمان و منافقان بار دیگر به میدان تقابل با جبهه حق و حقیقت آمده اند، چرا که این افراد در مهار نمودن نفسانیات خود بیش از پیش درمانده شده اند و در برابر جبهه مقتدر اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) چشمانشان کور ، گوش هایشان کر و زبانشان لال است.

به خیال خام خود می توانند با این کلمات دیکته شده مقابل شجره طیبه و تنومند انقلاب اسلامی عرض اندام کرده و مبانی محکم و مستدل انقلاب و سیاست ها و منظومه فکری ناب ولی امر مسلمین حضرت آیت الله الامام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) را مورد خدشه قرار دهند. زهی خیال باطل

شکل گیری جبهه مقاومت از شرق تا غرب عالم به فرمان و تدبیر مثال زدنی حضرت آقا و شوق وصف ناپذیر آزادی خواهان و مظلومان جهت مشارکت در عرصه مقابله با ظلم و استبداد از نقاط عطف و طلایی تاریخ بود که توسط فرماندهان مجاهد و مجاهدان بدون مرز و مدافعان حرم اهل البیت (علیهم السلام) محقق گشت.

هرگز مجاهدت ها و دلاور مردی های شهدای گرانقدر مدافع حرم و در راس آن عزیزان ، سید الشهدای جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حاج حسین همدانی از اذهان و قلوب ملت امام حسینی ایران اسلامی و حتی مظلومان و آزادی خواهان جهان فراموش نمی شود.

هرگز ایثارگری ها، پایمردی ها و استقامت آن عزیزان به عرش سفر کرده از افکار و اذهان ملل اسلامی پاک نخواهد شد.

هرگز مقابله جانانه و قهرمانانه با گروهک های جلاد و خون آشام تکفیری تروریستی فراموش نمی شود و به برکت خون های پاک شهدای گرانقدر مدافع حرم بود که حرم اهل بیت (علیهم السلام) از گزند این نامسلمانان حفظ و حراست شد و ایران اسلامی نیز از امنیتی مثال زدنی برخوردار گردید.

بله همین فرماندهان و مجاهدان فی سبیل الله جبهه مقاومت بودند تا با فداکاری ها و جان فشانی های خود ، طرح خاورمیانه جدید و طومار نظم مورد نظر ایالات متحده آمریکا را در هم پیچیدند و ابهت پوشالی استکبار جهانی را در هم شکستند.

باید هم افراد معلوم الحالی همچون میر حسین موسوی و هم قطاران داخلی و خارجی اش این گونه ذلیلانه زبان به چنین هتاکی هایی بگشایند چرا که می بایست ایران هم مانند سوریه و عراق و لیبی و … دست خوش تحولات ناخوشایند قرار می گرفت و در سال ۱۳۸۸ ، منویات و تدابیر هدایتگرانه حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) ، رشادت های همین فرماندهان نظامی و انتظامی و بصیرت آحاد مردم همیشه در صحنه بود که باطل السحر فتنه تمام عیار ۸۸ گردید.

بسیج اصناف و بازاریان استان اصفهان ضمن محکومیت شدید این اظهارات خائنانه و منافقانه اعلام می دارد که ان شاالله انقلاب اسلامی و جبهه همیشه پیروز مقاومت تا ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) تداوم و استمرار یافته و پرچم شرف و غیرت اسلام ناب محمدی (ص) از دست نائب بر حقشان به دست صاحب اصلی ، امام زمان (عج) خواهد رسید.

بسیج اصناف و بازاریان استان اصفهان