اندیشه جوانان در گره‌گشایی از مشکلات استان نقش آفرین است/ ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت کارگروه‌های نخبگان شاهد و ایثارگر استاندار کردستان خواستار بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی نخبگان شاهد و ایثارگران در سطوح مختلف شد و گفت: پیگیری مطالبات خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه اصلی همه مدیران است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران […]

اندیشه جوانان در گره‌گشایی از مشکلات استان نقش آفرین است/ ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت کارگروه‌های نخبگان شاهد و ایثارگر

استاندار کردستان خواستار بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی نخبگان شاهد و ایثارگران در سطوح مختلف شد و گفت: پیگیری مطالبات خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه اصلی همه مدیران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشاصبح امروز پنجشنبه، نهم آذر ماه در نشست با نخبگان شاهد و ایثارگر با بیان اینکه استقلال و امنیت پایدار امروز ایران ره‌آورد شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران دلاور است، اظهار کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم جان عزیزان خود، نسبت به مملکت و انقلاب، امین‌ترین هستند چراکه این بزرگواران سرمایه گذاران اصلی نظام هستند.

وی در ادامه به انباشتگی مسائل استان اشاره کرد و گفت: برخی از کارها که در ادوار گذشته و زمان خود باید انجام می‌شد متاسفانه محقق نشده و اکنون بعد از گذشت چندین دهه باید به سرانجام برسد که پرداختن به آن مستلزم کار و تلاش مضاعف است.

زارعی کوشا بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان شاهد و ایثارگران در سطوح مختلف را مورد بحث قرار داد و گفت: پیگیری دغدغه و مطالبات خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه اصلی همه مدیران است.

وی قاطبه خانواده شهدا را ارزشمند و بی توقع برشمرد و گفت: مکرر در جلسه شورای اداری نیز مصوب شده همه مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت هفته‌ای با خانواده شهدا دیدار داشته باشند و به مطالبات و مشکلات این سرمایه‌های ارزشمند نظام که با از خودگذشتگی جان عزیزان خود را در راه اسلام‌و ایران‌تقدیم کرده اند رسیدگی کنند.

استاندار کردستان به فضای کلی استان در حال حاضر نسبت به گذشته گریزی زد و گفت: هنگامی که این مسئولیت را پذیرفتم با پروژه‌های بلاتکلیف زیادی مواجه شدم و همواره در فضای اجتماعی یاس و ناامیدی با شرایط سختی احساس می‌شد، اما اکنون با سفرهای پر خیر و برکت دولت مردمی به کردستان، ظرفیت‌های ویژه‌ای ایجاد شده و کردستان به سمت و سوی توسعه و شکوفایی در حال تغییر و تحول است.

زارعی کوشا با بیان اینکه در حوزه اشتغال، معیشت و تورم در استان هنوز مشکلات زیادی داریم، افزود: خوشبختانه با جذب سرمایه‌گذار به استان و توسعه منابع اقتصادی با توجه به ظرفیت‌های موجود، در تلاشیم مشکلات مذکور کاهش یابد.