انهدام باند سرقت ۵۰ میلیاردی اشیای قدیمی در اصفهان جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اعضای باند سه‌نفره‌ای که با دستبرد به انبار یک منزل در شهر اصفهان ۵۰ میلیارد ریال اموال نفیس و قدیمی را به سرقت برده بودند، دستگیر شدند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار […]

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اعضای باند سه‌نفره‌ای که با دستبرد به انبار یک منزل در شهر اصفهان ۵۰ میلیارد ریال اموال نفیس و قدیمی را به سرقت برده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره سرقت از انبار یک منزل در شهر اصفهان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه نهایتاً رد پای باندی سه‌نفره را در این سرقت به دست آوردند.

سردار هاشمی‌فر تصریح کرد: تحقیقات دراین‌خصوص ادامه داشت تا اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان، مخفیگاه متهمان در شهر اصفهان شناسایی و در عملیاتی ضربتی هر سه متهم دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف اموال مسروقه شامل فرش‌های قدیمی، تابلو نقاشی و کتاب‌های نفیس قدیمی و ظروف تزیینی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال از مخفیگاه متهمان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند