چرخه بهره وری در شهرداری اصفهان مستقر می‌شود سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان جزییات طرح‌ها و لوایح مطرح شده در شصت و پنجمین جلسه علنی شورا را تشریح کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی در گفت‌وگوی خبری پس […]

چرخه بهره وری در شهرداری اصفهان مستقر می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان جزییات طرح‌ها و لوایح مطرح شده در شصت و پنجمین جلسه علنی شورا را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی در گفت‌وگوی خبری پس از جلسه شصت و پنجم شورا، با اشاره به بررسی لایحه پیشنهاد برگزاری مناقصه عمومی برای انجام خدمات اداری مشاوره، فنی، تایپ و خدماتی شهرداری و سازمان‌های وابسته اظهار کرد: با توضیحاتی که از جانب معاونت برنامه ریزی و سرمایه اجتماعی مطرح شد لایحه به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.

وی افزود: همچنین طرح پیشنهادی تعدادی از اعضای شورای شهر برای الزام به استقرار چرخه بهره وری در شهرداری اصفهان امروز به رأی گذاشته شد و با عنایت به تغییرات و جمع بندی‌های صورت گرفته مورد تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در ادامه جلسه امروز، درخواست‌های انجام پروژه‌های پژوهشی در سازمان قطار شهری مطرح شد که مشخصا در رابطه با موضوع استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر و بحث شناسایی موانع در مسیر ریل بود.

وی ادامه داد: با توجه به توضیحات همکاران در صحن علنی شورا و با عنایت به ضرورت اجرای این دو پروژه به ویژه موضوع دوم و وجود تجربیات مشابه و قابلیت اجرایی شدن این موضوع، تاکید بر این شد که به جای پژوهش مجدد در این رابطه انجام این امور با پیش مطالعه‌ای در دستور کار قرار گیرد و به سمت اجرایی شدن دو موضوع برویم.

صالحی خاطرنشان کرد: بر همین اساس لایحه پیشنهادی برای انجام پروژه پژوهشی در این خصوص به تصویب اعضا نرسید و تاکید شد براساس موارد موجود در فضای ملی و بین المللی نسبت به اصل انجام کار، تلاش شود.

وی بیان کرد: با عنایت به تغییراتی که در حوزه ادواری اساسنامه سازمان‌های تابعه شهرداری باید اتفاق می‌افتاد امروز اساسنامه‌ سازمان‌های فرهنگی اجتماعی ورزشی، عمران و فناوری اطلاعات و ارتباطات در صحن شورا مطرح و به تصویب رسید.