مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران درمراسم تقدیر از فعالین طرح وصیت نامه خوانی شهدا که با حمایت بانک دی در استان بوشهر، شهرستان های کنکان و تنگستان برگزار شد گفت: کودکان و نوجوانان امروزمی توانند به عنوان سربازان جنگ نرم در فضای مجازی با تولید محتواهای ارزشی و انقلابی، ادامه دهنده راه شهدا باشند. […]

مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران درمراسم تقدیر از فعالین طرح وصیت نامه خوانی شهدا که با حمایت بانک دی در استان بوشهر، شهرستان های کنکان و تنگستان برگزار شد گفت: کودکان و نوجوانان امروزمی توانند به عنوان سربازان جنگ نرم در فضای مجازی با تولید محتواهای ارزشی و انقلابی، ادامه دهنده راه شهدا باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ابراهیم باصری، دراین مراسم تقدیر از فعالین طرح وصیت نامه خوانی شهدا که در استان بوشهر، شهرستان های کنکان و تنگستان با حضور فرمانده سپاه،شورای شهر و مسئولین شهرداری،وآموزش وپرورش وامام جمعه و فرماندار این شهرستان برگزارشد اظهار داشت: در پی استقبال گسترده کودکان و نوجوانان این استان از طرح وصیت نامه خوانی شهدا، جهت تقدیر از این عزیزان گرد هم آمدیم، امید که بتوانیم با تشویق نسل جوان ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

باصری با بیان اینکه به پیروی از کلام حاج قاسم که منازل ما باید مزین به عکس یک شهید باشد،در بسته هدیه فرهنگی که به این عزیزان دادیم تصویری از یک شهید نیز قرار دادیم تا انس بیشتری با شهدا داشته باشند.

وی افزود: کودکان و نوجوانان امروزمی توانند به عنوان سربازان جنگ نرم در فضای مجازی با تولید محتواهای ارزشی و انقلابی،
کمک کنند تا هجمه ای که دشمنان در فضای مجازی برملت ایران داشته را خنثی کنند و بتوانند راه و روش شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را ادامه دهند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم علاوه بر کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این طرح، از سروان ناصر زایر علی زاده فرمانده حوزه بسیج این منطقه و متین نادر طهرانی، خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و مریم باصری وخانم منصوری خواه که در برگزاری این مراسم زحمات بسیاری کشیدند نیز با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.
خبرنگار: الهام خانی