۲ واحد صنعتی با ظرفیت تولید ۵۱۰ هزار دستگاه لوازم خانگی در بانه افتتاح شد ۲ واحد تولیدی با ظرفیت اسمی تولید ۵۱۰ هزار دستگاه لوازم خانگی امروز دوشنبه با حضور “اسماعیل زارعی کوشا” استاندار کردستان در شهرک صنعتی بانه به بهره برداری رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛در پنجمین روز […]

۲ واحد تولیدی با ظرفیت اسمی تولید ۵۱۰ هزار دستگاه لوازم خانگی امروز دوشنبه با حضور “اسماعیل زارعی کوشا” استاندار کردستان در شهرک صنعتی بانه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛در پنجمین روز از دهه فجر،واحد الکتریک کیهان گستر روز دوشنبه با حضور استاندار کردستان به بهره برداری رسید.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان در این مراسم گفت:۹ قلم لوازم خانگی برقی در این واحد با ظرفیت تولید سالانه ۲۴۰ هزار دستگاه تولید و روانه بازار می شود.
بختیار خلیقی میزان اشتغالزایی این واحد را ۲۳ نفر خواند و افزود: این واحد در زمینی به مساحت هزار و ۴۳۰ مترمربع و سرمایه گذاری ثابت ۲۵۰ میلیارد ریال احداث شده است.
از دیگر واحدهای صنعتی افتتاح شده در شهرک صنعتی رشید قلعه بانه، واحد تولیدکننده ۲۱ قلم لوازم خانگی برقی توسط شرکت هیرا صنعت بانه بود.
این واحد صنعتی هم در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۸۶۰ مترمربع و زیربنای هزار و ۴۹۰ مترمربع احداث شده است.
به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان ظرفیت اسمی این واحد تولیدی ۲۷۰ هزار دستگاه لوازم خانگی در سال است که با راه اندازی آن برای ۲۰ نفر اشتغالزایی شده است.
شهرک صنعتی بانه به قطب تولید لوازم خانگی و لامپ در غرب کشور تبدیل شده است و بیشتر واحدهای مستقر در این شهرک هم به تولید این محصولات اختصاص دارد.