معاون مرکز روسی آشتی سوریه با انتشار بیانیه اعلام کرد که حمله اخیر جنگنده های رژیم صهیونیستی به فرودگاه های دمشق و دیماسف تلفات جانی نداشته است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری مهر،سرلشکر «اولگ یگوروف»، معاون مرکز روسی آشتی سوریه با اشاره به تجاوز اخیر جنگنده رژیم صهیونیستی به سوریه گفت: […]

معاون مرکز روسی آشتی سوریه با انتشار بیانیه اعلام کرد که حمله اخیر جنگنده های رژیم صهیونیستی به فرودگاه های دمشق و دیماسف تلفات جانی نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری مهر،سرلشکر «اولگ یگوروف»، معاون مرکز روسی آشتی سوریه با اشاره به تجاوز اخیر جنگنده رژیم صهیونیستی به سوریه گفت: «نیروی هوایی اسرائیل فرودگاه‌های دمشق و دیماس در سوریه را هدف قرار داد.»

این مقام روسی با انتشار پیامی گفته است که در بازه زمانی ۲۳:۰۲ تا ۲۳:۰۸ روز ۲۱ اکتبر، چهار جنگنده تاکتیکی F-16 نیروی هوایی اسرائیل از بلندی‌های جولان با چهار موشک کروز و هشت بمب هدایت شونده به فرودگاه‌های دمشق و دیماس حمله کردند.

در بیانیه معاون مرکز آشتی سوریه آمده است: «همانطور که مشخص شد، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ایستگاه راداری نیروهای مسلح سوریه و باند فرودگاه دیماس را هدف قرار دادند و در مقابل سامانه‌های پدافند هوایی سوریه نیز به نوبه خود توانستند دو موشک کروز و چهار بمب هدایت شونده را منهدم کنند.»

این بیانیه همچنین تاکید می‌کند که این حمله هیچ تلفات جانی در میان پرسنل حاضر در فرودگاه‌ها نداشته است.