ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور استان، به ریاست دکتر مرتضوی – استاندار اصفهان – و با حضور اعضا و مدعوین در استانداری اصفهان برگزار شد. در این جلسه اهم اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در سالجاری و برنامه ریزی های راهبردی و تمهیدات اتخاذ شده برای سال آینده مور تبیین، تحلیل و رایزنی […]

ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور استان، به ریاست دکتر مرتضوی – استاندار اصفهان – و با حضور اعضا و مدعوین در استانداری اصفهان برگزار شد. در این جلسه اهم اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در سالجاری و برنامه ریزی های راهبردی و تمهیدات اتخاذ شده برای سال آینده مور تبیین، تحلیل و رایزنی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، دکتر مرتضوی، در این نشست، ضمن تبریک سالروز مبعث نبی مکرم اسلام (ص) و اعیاد شعبانیه، تصریح کرد: راهیان نور موجب تقویت پایه های اعتقادی، فرهنگی و فکری نسل جوان و نوجوان و شکل گیری روحیه دشمن شناسی و دشمن ستیزی اگاهانه جامعه می گردد.

وی، خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت کارآمد موضوع جهاد تبیین و تصریح مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر این موضوع شایسته و راهبردی، می بایست در یک رویکرد هم افزا محور، مابین همه دستگاه ها، سازمان ها، نهادها و ارگان ها با بهره گیری موثر از ظرفیت های جاری آنان به منظور هرچه کارآمدتر ساختن این اردوهای فرهنگی، معرفتی حداکثر اهتمام و اتفاق صورت پذیرد و در ایجاد بینش سازی ژرف و شناخت جامع برای نسل های آتی انقلاب تمهیدات لازم اتخاذ گردد.

نماینده عالی دولت در استان اصفهان، با تاکید بر مضمون محتوایی برنامه های اردوهای راهیان نور مطابق با هویت اسلامی برای جوامع هدف، تصریح نمود، امروز بیشتر از هر زمان دیگر نیاز به انجام اقدامات و فعالیت های بدیع و جامع در برنامه ریزی این فعالیت متعالی داریم.

استاندار اصفهان، خاطر نشان ساخت: باید ستادهای شهرستانی مطابق با نقشه راه ستاد استانی تشکیل و از ظرفیت های وافر شهرستان ها نهایت استفاده کارآمد صورت پذیرد. باید با استفاده از شیوه های بدیع مستند سازی این رخدادها فرهنگی، اجتماعی و بینش آفرین تکثر یافته و به شکلی سرآمد در همراهی، مشارکت و معاضدت با سایر دستگاه های ذی ربط در محوریت با سپاه صاحب الزمان (عج) به مفهوم جامع محقق و عملیاتی گردد.
خبرنگار: الهام خانی