جشن روی آنتن زنده شبکه ی تلویزیونی آرژانتینی پس از مرگ ملکه ی انگلیس درحالی که مرگ الیزابت دوم در ۹۶ سالگی موجی از اندوه را در انگلیس به‌راه انداخت، در آرژانتین مرگ وی موجبات جشن حتی روی آنتن زنده یکی از شبکه های تلویزیونی را فراهم کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل […]

جشن روی آنتن زنده شبکه ی تلویزیونی آرژانتینی پس از مرگ ملکه ی انگلیس

درحالی که مرگ الیزابت دوم در ۹۶ سالگی موجی از اندوه را در انگلیس به‌راه انداخت، در آرژانتین مرگ وی موجبات جشن حتی روی آنتن زنده یکی از شبکه های تلویزیونی را فراهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری مهر
درگذشت الیزابت دوم بر خلاف اندوه و ماتمی که در انگلیس برجای گذاشته، در آرژانتین و به طور مشخص در یک برنامه زنده تلویزیونی، موجبات جشن و بزم را فراهم کرد.

سانتیاگو کوئنو، مجری برنامه Uno más uno tres شبکه تلویزیونی کانال۲۲ آرژانتین، پس از مطلع شدن از مرگ ملکه الیزابت، مقابل دوربین زنده تلویزیون، به جشن و پایکوبی پرداخت.

وی در همین حین گفت: پیردختر مرد … یک بار برای همیشه؛ دست و تشویق بلند برای شیطان که او را با خودش به جهنم برد. او دیگر زنده نیست. قول می‌دهم جشن بگیریم و همین کار را هم می‌کنیم. سرانجام یک نفر به‌حق، مُرد.

این مجری تلویزیونی در ادامه نیز با الفاظی رکیک، به تاج و تخت پادشاهی انگلیس تاخت و خانواده ملکه انگلیس را کثیف، راهزن، دزد و نسل‌کش نامید.

شب گذشته کاخ باکینگهام در بیانیه‌ای مرگ الیزابت دوم ملکه انگلیس را در سن ۹۶ سالگی تایید کرد. شبکه خبری سی‌ان‌ان نیز گزارش کرد که شاهزاده «چارلز» ۷۳ ساله پسر ارشد ملکه انگلیس بلافاصله بعد از مرگ مادرش پادشاه انگلیس شده است.

مسائل تاریخی، نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، از جمله موضوعاتی است که آرژانتین و انگلیس درباره آنها به شدت اختلاف دارند؛ زخمی که از دیرباز بر تن مردم آرژانتین مانده و همچنان پس از گذشت سال‌ها، نفرت آرژانتینی‌ها را برانگیخته می‌کند.