اتصال ۱۶ روستا و منطقه عشایری با ۱۶۰۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان گفت: ۱۶ روستا و منطقه عشایری با یک هزار و ۶۰۰ خانوار در شهرستان‌های گلپایگان، سمیرم، نطنز، کوهپایه، فریدون‌شهر، اردستان، چادگان، کاشان، اصفهان و مناطق عشایری لای سرخ و گرم‌آباد با راه‌اندازی ۱۳ سایت به […]

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان گفت: ۱۶ روستا و منطقه عشایری با یک هزار و ۶۰۰ خانوار در شهرستان‌های گلپایگان، سمیرم، نطنز، کوهپایه، فریدون‌شهر، اردستان، چادگان، کاشان، اصفهان و مناطق عشایری لای سرخ و گرم‌آباد با راه‌اندازی ۱۳ سایت به شبکه ملی اطلاعات وصل شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان، جعفر مطلب‌زاده، گفت: با احداث سایت جدید یا ارتقای تکنولوژی ۱۳ سایت روستایی و عشایری توسط اپراتورهای همراه اول و ایرانسل از محل بودجه خدمات عمومی اجباری روستایی (یو. اس. او) ۱۶ روستا و منطقه عشایری به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند و ۲۹ روستای دیگر با جمعیت چهارهزار و ۲۶۳ خانوار بهبود پوشش یافتند.

وی تصریح کرد: با احداث یا ارتقای سایت های مذکور روستاهای رباط سرخ شهرستان گلپایگان، اسدآباد، نورآباد و ده نساء علیا در شهرستان سمیرم، میدانک دوم، بهرام‌آباد و ده نو در شهرستان فریدون‌شهر، روستای فشارک شهرستان کوهپایه، چشمندگان سفلی و چشمندگان مجید شهرستان چادگان، صالح‌آباد شهرستان نطنز، کرچگان شهرستان اصفهان، حسنارود شهرستان کاشان و مهرآباد و واقع در شهرستان اردستان با ۱۶۰۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان، ضمن بیان نقش مهم عشایر در رشد اقتصاد منطقه و تلاش برای حل مشکل ارتباطی آن‌ها در استان گفت: مناطق عشایری گرم‌آباد و لای سرخ نیز با احداث دو سایت جدید توسط اپراتور همراه اول با ۶۰۰ خانوار عشایری به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند