اجرای ۳۷۰ برنامه به‌مناسبت «روز اصفهان» در شهر شهردار اصفهان از اجرای ۳۷۰ برنامه به‌مناسبت «روز اصفهان» در شهر خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده روز بیستم آبان‌ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت […]

اجرای ۳۷۰ برنامه به‌مناسبت «روز اصفهان» در شهر

شهردار اصفهان از اجرای ۳۷۰ برنامه به‌مناسبت «روز اصفهان» در شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده روز بیستم آبان‌ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت ۲۵ آبان «روز اصفهان» حدود ۳۷۰ برنامه پیش‌بینی شده است که نیمی از آن‌ها مردم‌محور است و شهرداری در اجرای آنها تنها نقش تسهیلگری دارد.
او افزود: این برنامه‌ها از ۲۲ تا ۲۸ آبان ماه به مدت یک هفته اجرا و یاد و خاطره سالروز تشییع پیکرهای گلگون‌کفن بیش از ۳۷۰ شهید عملیات محرم در ۲۵ آبان ۱۳۶۱ در شهر زنده خواهد شد.
شهردار اصفهان مردم محوری، خانواده محوری و بحث و تبادل نظر درباره مشکلات شهر و راهکارهای رفع آن‌ها را از رویکردهای این برنامه ها دانست و گفت: افراد علاقه‌مند به استفاده از این برنامه‌ها می‌توانند از از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ یا مراجعه به وبگاه
http://isfahanfarhang.ir/
از جدول برنامه‌ها و جزئیات آن مطلع شوند.
او با اشاره به آغاز آذین‌بندی شهر به مناسبت سالروز ۲۵ آبان طی سه روز گذشته اظهار کرد: اصفهان ما همیشه قدرت زایش و رویش نیروهای توانمند را دارد و همچنان می‌تواند امثال استاد فرشچیان و بانو امین را در خود داشته باشد، همان‌طور که ده‌ها قهرمان همچون شهید خرازی دارد.
او ادامه داد: شهری که در ذات خود یک شهر فرهنگی و متمدن است، بی‌شک در گذر زمان می‌تواند مهد پرورش دلاورمردان، دانشمندان و هنرمندان باشد که امیدوارم قدر این شهر را بدانیم و به‌عنوان شهروند متوجه باشیم که در چه سرزمینی زندگی می‌کنیم.