رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بانه درگذشت سلطنه امینی هنرمند پیشکسوت عرصه سینما را تسلیت گفت. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بانه در پیامی درگذشت سرکارخانم سلطنه امینی هنرمند پیشکسوت عرصه سینما را تسلیت گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ متن پیام ایشان بدین شرح است:( انا لله […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بانه درگذشت سلطنه امینی هنرمند پیشکسوت عرصه سینما را تسلیت گفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بانه در پیامی درگذشت سرکارخانم سلطنه امینی هنرمند پیشکسوت عرصه سینما را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ متن پیام ایشان بدین شرح است:
( انا لله و انا الیه راجعون)
خبر درگذشت هنرمند و پیشکسوت توانای شهرمان خانم《سلطنه امینی》معروف به ((داده سلطنه)) موجب تاثر و تالم فراوان شد. زنی که از دوران کودکی تا جوانی و کهن سالی رنج فرآوان دیده و همیشه آرزویش سینما و بازیگری بود. بی شک نقش آفرینی های این هنرمند توانا در فیلمهای داستانی و مستند از جمله: مرثیه برف، سمفونی کردستان و داده سلطنه در اذهان مردم فهیم و هنر دوست بانه و استان کردستان برای همیشه به یادگار خواهد ماند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده این هنرمند توانا و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بانه، برای آن عزیز سفر کرده غفرآن الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزو مندم.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان