اعلام محدودیت های ترافیکی روز جهانی قدس در سنندج رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از محدودیت های ترافیکی روز جهانی قدس در سنندج خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ برزو مرادی در این خصوص بیان داشت: محدودیت ترافیکی از ساعت ۰۹۰۰ صبح روز جمعه ۲۵ فروردین ماه تا […]

اعلام محدودیت های ترافیکی روز جهانی قدس در سنندج

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از محدودیت های ترافیکی روز جهانی قدس در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ برزو مرادی در این خصوص بیان داشت: محدودیت ترافیکی از ساعت ۰۹۰۰ صبح روز جمعه ۲۵ فروردین ماه تا پایان مراسم راهپیمایی اعمال می شود.

وی افزود: این محدودیت و ممنوعیت ترافیکی تمامی معابر منتهی به سمت میدان آزادی و خیابان حضرت امام (ره) و از سه راه حبیبی به سمت مسجد جامع سنندج اعمال خواهد شد.
سرهنگ مرادی ادامه داد: در این راستا، رانندگان می توانند از بلوار کردستان، خیابان اردلان و همچنین خیابان های مردوخ جنوبی و جامی به عنوان مسیرهای جایگزین جهت تردد استفاده کنند.
رئیس پلیس راهور استان کردستان تاکید کرد: همشهریان گرامی شب قبل از مراسم از پارک خودرو در مسیر خیابان امام(ره)، سه راه حبیبی و خیابان شهداء جنوبی خودداری کنند چرا که در صورت مشاهده، خودروهای متوقف شده با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهند شد.
وی همچنین از شهروندان خواست تا ضمن همکاری با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی، از اصرار برای تردد در مسیرهایی که زمان برپایی مراسم راهپیمایی ممنوعیت تردد دارند خودداری کنند.
این مقام انتظامی در پایان گفت: طرح محدودیت ترافیکی برای سهولت شهروندان و حضور هرچه پرشور در مراسم راهپمیایی روز جهانی قدس اعمال می شود.
 گفتنی است: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج از ساعت ۱۰ صبح آغاز و راهپیمایان مسیر خیابان فردوسی به سمت میدان انقلاب و خیابان حضرت امام «ره» به مسجد جامع را خواهند پیمود.