سفارش به حفظ حجاب در وصیت‌نامه تمام شهدای کشورمان ذکر شده و ما باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم. به گزارش صاحب نیوز؛ شهید عبدالرضا جعفری چمگردانی از شهدای دوران دفاع مقدس استان اصفهان در وصیت‌نامه خود نوشته است: بسم الله الرحمن الرحیم همانا آنان که گفتند خدای ما الله است و بر این […]

سفارش به حفظ حجاب در وصیت‌نامه تمام شهدای کشورمان ذکر شده و ما باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم.

به گزارش صاحب نیوز؛ شهید عبدالرضا جعفری چمگردانی از شهدای دوران دفاع مقدس استان اصفهان در وصیت‌نامه خود نوشته است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همانا آنان که گفتند خدای ما الله است و بر این آمار پس استقامت و پافشاری کردند، ملائکه بر آنها نازل می‌کنیم و نوید بهشت برین را به آن‌ها می‌دهند هما نا ایشان نمی‌ترسند.

با سلام و درود بر مهدی موعود(عج) و نائب بر حقش امام خمینی و خانواده‌های معظم شهدا و آن کسانی که در راه حق و عدالت پیکار می‌کنند؛ وصیت نامه خود را آغاز می‌کنم و امیدوارم که در هیچ موقعیتی این وصیت‌نامه‌ها را فراموش نکنید. البته باید توجه داشت که تمام سفارش‌ها را دیگر عزیزان و دوستان شهیدان کرده‌اند اما من نیز به عنوان یادآوری آن‌ها را تکرار می‌کنم.

اول سخن خود را با مردم عزیز و امت شهید پرور و آن اینکه امام را هیچ‌گاه تنها نگذارید و همچون گذشته به جبهه‌های حق علیه باطل آمده و در پشت جبهه به رزمندگان عزیز کمک کنید، سعی کنید کسانی را که دو رو دارند از بین برد و صدای آن‌ها را در گلوی خفه کنید.

ای امت شهید پرور بدانید فردا این شهیدان جلوی شما را خواهند گرفت و می‌گویند ما خون و جان خود را فدا کردیم ولی شما با کارهایتان آن را پایمال کردید، پس ای امت شهید پرور زمان ظهور امام زمان(عج) است؛ سعی کنید خود را با نماز شب بسازید، گریه را برای بی کسی و غریبی امام حسین(ع) سر دهید و اگر می‌بینید اشکتان جاری نمی‌شود، بدانید که مریض هستید و مریضی شما قصی‌القلب است و فکر مداوا باشید.

و اما سخنی چند با برادران و خواهرم: خواهر عزیزم فراموش نکن که حجاب خود را حفظ کنی و زینب‌وار باشی و اما برادرانم سعی کنید در کارهایتان جدی و کوشا باشید و نگذارید اسلحه من بر زمین بماند، بلکه بعد از من دوباره شما جای من را پر کنید که امام زمان(عج) و خداوند از شما راضی و خشنود باشد؛ ای دو برادر عزیزم سعی کنید درس خود را ادامه بدهید، زیرا که واقعاً مملکت ما در زمان آینده احتیاج به مهندس‌ها و تکنسین‌ها دارد و در آخر خواهش می‌کنم که همگی مرا حلال کنید، اگر کار بدی از من سرزد مرا بخشید و حلالم کنید.

مادر و پدر گرامیم برای من گریه و عزاداری نکنید زیرا شما تنها نیستید بلکه کل ملت ایران است که شهید داده است