رئیس جمهور در جمع بیرجند گفت: دشمن می‌خواهد مولفه قدرت کشور را سست و اعتماد مردم را دچار خدشه کند اما مردم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تمام فتنه‌ها با هوشیاری دشمن را ناکام گذاشتند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن می‌خواهد مولفه قدرت کشور را سست […]

رئیس جمهور در جمع بیرجند گفت: دشمن می‌خواهد مولفه قدرت کشور را سست و اعتماد مردم را دچار خدشه کند اما مردم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تمام فتنه‌ها با هوشیاری دشمن را ناکام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن می‌خواهد مولفه قدرت کشور را سست و اعتماد مردم را دچار خدشه کند، اظهار کرد: مردم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تمام فتنه‌ها با هوشیاری و بیداری دشمن را ناکام گذاشتند.

رئیس جمهور در ابتدای سخنان خود در جمع مردم بیرجند گفت: استان خراسان جنوبی را به دانش و فرهنگ می‌شناسند. این استان نماد بصیرت و زمان شناسی است.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد مولفه قدرت کشور را سست و اعتماد مردم را دچار خدشه کند، اظهار کرد: مردم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تمام فتنه‌ها با هوشیاری و بیداری دشمن را ناکام گذاشتند.

رئیسی افزود: دبیرکل سازمان ملل از من عذرخواهی کرد که نتوانست تحریم‌های واکسن را بردارد، به او گفتم ما امروز شش مدل مختلف واکسن را تولید می‌کنیم. ما از وارد کننده به صادر کننده تبدیل شدیم و دبیرکل سازمان ملل از این موضوع بهت زده شده بود.