برپایی هجدهمین نمایشگاه قرآن، عترت، حجاب و عفاف نمایشگاه بین المللی اصفهان از ۱۶ فروردین میزبان هجدهمین نمایشگاه قرآن، عترت، حجاب و عفاف است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ احمد رضا طحانیان مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی استان گفت: در این دوره از نمایشگاه قرآن ۸۰ درصد فضای نمایشگاهی مرتبط با موضوع قرآن و […]

برپایی هجدهمین نمایشگاه قرآن، عترت، حجاب و عفاف

نمایشگاه بین المللی اصفهان از ۱۶ فروردین میزبان هجدهمین نمایشگاه قرآن، عترت، حجاب و عفاف است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ احمد رضا طحانیان مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی استان گفت: در این دوره از نمایشگاه قرآن ۸۰ درصد فضای نمایشگاهی مرتبط با موضوع قرآن و باقی فضای نمایشگاه به موضوع حجاب و عفاف اختصاص داده شده است.
مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هم با اشاره به اینکه شعار امسال نمایشگاه قرآن با نام قرآن، خانواده و آرامش نامگذاری شده گفت: هدف از این نامگذاری انس و پیوند قرآن با خانواده‌ها است.
مهدی مسماریان افزود: نمایش رادیویی با محوریت ترجمه قرآن، اجرای سرود‌های ملی سلام فرمانده ۲ و بیعت، تجلیل از فعالان قرآنی و برگزیدگان، همایش روزه اولی‌ها، مسابقات روزانه و اهدای جوایز، دعوت از چهره‌های فرهنگی، ازجمله برنامه‌های این نمایشگاه است.
مسئول اجرایی هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با اشاره به ثبت‌نام حدود ۲۰ مؤسسه قرآنی برای شرکت در این نمایشگاه، گفت: حدود ۱۸۵ غرفه در ۶ هزار و ۷۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی در این نمایشگاه برپا می شود.
حامد شبانی افزود: در این نمایشگاه مؤسساتی از جمله دارالقرآن، جامعه القران، مهد قرآن و آستان قدس رضوی حضور دارندو برای اولین بار همایش کنگره شهدای اصفهان در غرفه یادواره شهدای نمایشگاه برپا می‌شود.
هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت، حجاب و عفاف از ۱۶ تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ همزمان با ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۶ تا ۲۲ واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن دشت، میزبان علاقه‌مندان، خانواده‌ها، نوجوانان و جوانان و اقشار مختلف مردم است