استاندار اصفهان با صدور پیامی سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با صدور پیامی سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت. متن پیام […]

استاندار اصفهان با صدور پیامی سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با صدور پیامی سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

متن پیام استاندار اصفهان به شرح زیرمی باشد:

باسمه تعالی

پنجم جمادی الأول سالروز ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) بنام روز پرستار نامگذاری شده است. این روز فرخنده، فرصت مغتنمی است تا درکنار بازخوانی و تبیین ابعاد شخصیتی ممتاز و بی بدیل آن بانوی اسوه حلم و بردباری، تکریم و قدرشناسی شایسته از جامعه پرستاران زحمتکش و صبور که با تأسی به آن بانوی بزرگ دلهایشان با درد و رنج بیماران گره خورده و فداکارانه برای تسکین آلام بیماران از هیچ کوششی مضایقه نمی نمایند، پیگیری و محقق شود. حرفه سرآمد پرستاری در زمره ارزشمندترین پیشه ها است و پرستاران به عنوان یکی از ارکان بنیادین نظام سلامت، در راستای صیانت و اعتلای شاخص سلامتی در ابعاد فردی و اجتماعی منزلتی خاص را عهده دار هستند. جامعه پرستاری همواره و در طول تاریخ در خط مقدم مقابله با بیماری ها و همه گیری های تهدید کننده سلامت جامعه قرار داشته و حضور ثمربخش این قشر شکیبا در عرصه های دفاع مقدس و اپیدمی های صعب نظیر پاندمی منحوس کرونا، جلوه هایی بی بدیل، ممتاز و ماندگار از شجاعت، ایثار، تعهد و عشق به همنوع را به تصویر کشیده است.

باتبریک میلاد باسعادت الگوی صبر و ایثار علوی، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)، روز پرستار را به آحاد مردم شریف ایران اسلامی بالأخص پرستاران وکادر درمانی صبور و ساعی استان مجاهدپرور اصفهان تبریک وتهنیت عرض نموده و با ارج نهادن به مقام شامخ شهدای جامعه پرستاری و قدردانی از زحمات بی شائبه و تلاش های ستودنی این جامعه فرهیخته، توفیقات روزافزون خادمان صادق و مجاهد نظام سلامت کشور در پرتو توجهات حضرت ولی عصر(عج) را ازدرگاه ایزد متعال مسئلت می نمایم.

سیدرضا مرتضوی

استاندار اصفهان