فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: نقش موثر سردار سرخیلی در سازماندهی یگان زرهی سپاه در دوران دفاع مقدس و مدیریت جنگ در منطقه بهمنشیر آبادان برجسته و برای ما افتخار آفرین است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور گفت: یاد و خاطره این بزرگمرد دوران […]

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: نقش موثر سردار سرخیلی در سازماندهی یگان زرهی سپاه در دوران دفاع مقدس و مدیریت جنگ در منطقه بهمنشیر آبادان برجسته و برای ما افتخار آفرین است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،
سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور گفت: یاد و خاطره این بزرگمرد دوران دفاع مقدس را گرامی می‌داریم؛ این سردار رشید اسلام از فرماندهان غیوری بود که در هشت سال دفاع مقدس نقش موثری در پیشروی رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل داشت.

او می‌گوید: سردار سرخیلی در شهرستان آبادان به همراه خانواده خود در آن دوران دفاع جانانه‌ای از خاک این میهن اسلامی داشتند و توانستند دشمن را در پشت خانه بهمنشیر نگه دارند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: حضور این سردار رشید اسلام در عملیات ثامن‌الائمه شکست حصر آبادان بارز بود و یکی از فرماندهان یکان‌های زرهی در سپاه بودند که در این مسئولیت نیز نقش برجسته‌ای داشت.

به گفته او وی باتجربه‌ای که داشت یک مجموعه کادر قدرتمند و توانمند را بسیج کرده بود و در سازماندهی یگان زرهی سپاه پاسداران نقش برجسته‌ای داشت.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: پس از دوران دفاع مقدس نیز روحیه ولایتمداری، مجاهد و شهادت طلبی داشت و با تمام وجود برای این نظام اسلامی قدم بر می‌داشت.

این مقام مسئول گفت: سردار سرخیلی یکی از سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی است که باید الگویی برای جوانان همواره یاد و خاطره وی زنده نگه داشته شود.