سپاه پاسداران بازوی قدرتمند ایران است پیام فرمانده انتظامی کردستان در خصوص تصمیم نابخردانه پارلمان اروپا در رابطه با سپاه پاسداران به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه سپاه پاسداران بازوی قدرتمند ایران اسلامی است، تصمیم نابخردانه پارلمان اروپا در رابطه با سپاه پاسداران را محکوم کرد. […]

سپاه پاسداران بازوی قدرتمند ایران است

پیام فرمانده انتظامی کردستان در خصوص تصمیم نابخردانه پارلمان اروپا در رابطه با سپاه پاسداران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه سپاه پاسداران بازوی قدرتمند ایران اسلامی است، تصمیم نابخردانه پارلمان اروپا در رابطه با سپاه پاسداران را محکوم کرد.

در متن پیام سردار ”علی آزادی” آمده است:
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهاد و مجموعه انقلابی، مقتدر و مردمی که اگر مجاهدت های او در محور مقاومت به فرماندهی قهرمان منطقه ای و بین المللی مبارزه با تروریسم یعنی شهید حاج” قاسم سلیمانی” نبود، چه بسا دولتهای اروپایی، امروز  تحت سیطره و پرچم داعش بودند.
پارلمان اروپا بداند که با اینگونه تصمیمات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از امنیت و آرامش کشور دست نخواهد کشید و یقینا ملت بزرگ ایران همیشه پشتیبان نیروهای نظامی و انتظامی خواهند بود.
سپاه بازوی قدرتمند ملت‌های ستمدیده و مهمترین عامل سرکوب تروریسم است و ملت شریف ایران می دانند تا زمانی که سپاه از کشور صیانت و حراست می‌کند آسیبی به امنیت و آرامش مردم نخواهد رسید.
مردم ایران اسلامی همگی به این نیروی مردمی، انقلابی و مقتدر می بالند و افتخار می کنند و می دانند این حرکتها از سر درماندگی، استیصال و شکست نقشه ها و توطئه هایی است که در این چند ساله مخصوصا در طراحی و اجرای آشوب و اغتشاشات اخیر شاهد بودیم.

“والسلام علی من اتبع الهدی”