از سرگیری طرح زوج و فرد در شهر اصفهان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از اجرای مجدد طرح زوج و فرد در محدوده هسته مرکزی شهر اصفهان  خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان،علی اصغر زارع در گفت و گو با […]

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از اجرای مجدد طرح زوج و فرد در محدوده هسته مرکزی شهر اصفهان  خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان،علی اصغر زارع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: طرح زوج و فرد که به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ماه سال جاری لغو شده بود مجدداً با هماهنگی شورای ترافیک استان از سر گرفته شد.

وی افزود: بر این اساس و طبق مصوبه شورای ترافیک استان اصفهان طرح  زوج و فرد در محدوده هسته مرکزی شهر اصفهان از روز ۴شنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ به اجرا گذاشته می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به این که طرح زوج و فرد همانند سال های گذشته به منظور رفاه حال شهروندان، کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از تجمع خودرو ها در مناطق مرکزی شهر در نظر گرفته شده است تصریح کرد: این طرح در ۲ بازه زمانی از ساعت ۹ الی ۱۳ صبح و از ساعت ۱۶ الی ۲۱ شب اجرا خواهد شد و خودروهای غیر مجازی که در این ساعات وارد محدوده اجرای طرح شوند مورد اعمال قانون قرار می گیرند.