حجت الاسلام والمسلمین معتمدی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان با صدور پیامی سالروز آزادی خرمشهر و حماسه سوم خرداد را تبریک و تهنیت گفت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین معتمدی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان با صدور […]

حجت الاسلام والمسلمین معتمدی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان با صدور پیامی سالروز آزادی خرمشهر و حماسه سوم خرداد را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان،

حجت الاسلام والمسلمین معتمدی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان با صدور پیامی «سالروز آزادی خرمشهر و حماسه سوم خرداد» را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی

سوم خرداد، سالگرد حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر، یادآور شجاعت و ازخودگذشتگی شهیدان، روز ملی مقاومت، نماد غرور ملی و اوج خداباوری امام شهدا (ره) است که فرمود: “خرمشهر را خدا آزاد کرد”.

در سراسر سال های پر افتخار دفاع مقدس، روزهای بزرگی به ثبت رسیده است که بی تردید این روز فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، روزی که عظمت و اهمیت آن همواره در اذهان باقی خواهد ماند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر، این مناسبت خاطره انگیز و غرور آفرین، این نصر عظیم الهی را به رهبر فرزانه انقلاب، ملت غیور ایران اسلامی خصوصا خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافراز و به همکاران ساعی و پرتلاش خود در استان تبریک و تهنیت عرض نموده و یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس و امام شهدا را گرامی می دارم.
رمضانعلی معتمدی
مدیرکل