کشف ۳.۵ کیلوگرم هروئین از معده قاچاقچیان در اصفهان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: ۶ نفر که قصد داشتند سه کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین را با شیوه بلع و انباری در معده وارد اصفهان کنند، دستگیر شدند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران؛ و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس […]

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: ۶ نفر که قصد داشتند سه کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین را با شیوه بلع و انباری در معده وارد اصفهان کنند، دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران؛ و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان، احمد نیکبخت گفت: گشت کنترل مبادی ورودی پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان، حین کنترل خودروهای عبوری به ۶ نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و با اشرافیت و تیزهوشی خود متوجه شدند این افراد حامل مواد افیونی در معده خود هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در همین رابطه خودرو توقیف و متهمان به مقر انتظامی منتقل و پس از انجام اقدامات پزشکی و محرز شدن بسته‌های مواد در معده متهمان در نهایت ۱۴۵ بسته هروئین به وزن سه کیلو و ۵۰۰ گرم از معده این افراد خارج شد.

وی از تشکیل پرونده و تحویل سوداگران مرگ به مرجع قضائی خبر داد و گفت: مبارزه جدی با قاچاقچیانی که قصد با شیوه‌ها و روش‌های گوناگون مواد افیونی را وارد کرده و باعث آلوده‌شدن جوانان شوند به‌صورت ویژه دنبال می‌شود و اجازه عرض‌اندام به این گونه افراد را نخواهیم داد.