تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی رصد می‌شود/مشارکت حداکثری در انتخابات، آینده کردستان را تضمین می‌کند/ رسالت مجریان صحت و سلامت برگزاری انتخابات است استاندار کردستان با اشاره به ضرورت اهمیت برگزاری پرشور انتخابات، گفت: مشارکت حماسی در انتخابات و حضور حداکثری آنان پای صندوق‌های رای عامل مهم برای پیشرفت و متضمن آینده درخشان استان است. […]

تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی رصد می‌شود/مشارکت حداکثری در انتخابات، آینده کردستان را تضمین می‌کند/ رسالت مجریان صحت و سلامت برگزاری انتخابات است

استاندار کردستان با اشاره به ضرورت اهمیت برگزاری پرشور انتخابات، گفت: مشارکت حماسی در انتخابات و حضور حداکثری آنان پای صندوق‌های رای عامل مهم برای پیشرفت و متضمن آینده درخشان استان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در همایش اعضای ستاد انتخابات استان و فرمانداران، اظهار کرد: به امید خداوند یکتا، انتخابات پیش‌رو با مشارکت و حضور حداکثری مردم در استان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت گسترده در انتخابات، افزود:حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای پیامدهای مثبتی برای استان به همراه دارد و زمینه توجه بیشتر به کردستان و بستر توسعه و پیشرفت این استان را فراهم می‌کند.

استاندار کردستان با بیان اینکه در این انتخابات نیز حماسه بی‌نظیر توسط مردم شریف کردستان، همگام و همزمان با سراسر کشور رقم خواهد خورد به حضور حماسی مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هر جا نیاز به حضور مردم بوده مردم جلوتر از مسئولان در صحنه حاضر بوده‌اند و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده‌اند.

زارعی کوشا با ذکر اینکه، اعتماد شکل گرفته توسط مردم نسبت به دولت سرمایه بزرگی است که باید تقویت و محافظت شود، ادامه داد:امروز با توجه به اینکه بخش عظیمی از مشکلات استان در حوزه آب، حمل و نقل، فرودگاه، راه آهن و بسیاری موارد دیگر مرتفع شده است، مردم بیشتر به مسئولین اعتماد دارند و این اعتماد وظیفه ما را برای خدمت بیشتر و بهتر سنگین تر می کند.

وی با تاکید بر اهمیت سلامت فضای انتخاباتی استان گفت: با تخلفات انتخاباتی، تبلیغات زود هنگام و قبل از موعد برخورد می‌شود و انتظار از نامزدهای قانونگذاری رعایت قانون است.