با حضور خادمیاران آستان قدس رضوی همراه با پرچم متبرک حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع)در مصلای نماز جمعه اصفهان؛نماز جمعه شهر اصفهان حال و هوای امام رضایی پیدا کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، خادمیاران رضوی پیش از ظهر امروز با حضور در مصلی نماز جمعه اصفهان حریم مصلی را با عطر […]

با حضور خادمیاران آستان قدس رضوی همراه با پرچم متبرک حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع)در مصلای نماز جمعه اصفهان؛نماز جمعه شهر اصفهان حال و هوای امام رضایی پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، خادمیاران رضوی پیش از ظهر امروز با حضور در مصلی نماز جمعه اصفهان حریم مصلی را با عطر وبوی پرچم مطهر گنبد امام رضا(ع) معطر کردند.
در این مراسم که با حضور نمازگزاران و مشتاقان امام مهربانی برگزار می شد،کاشفی از قاریان و خادمان امام رضا از مشهد مقدس به قرائت قرآن و اذان ظهر پرداخت و پیش از نماز جمعه نیز رسول میرباقری به مدح و منقبت آقا علی بن موسی الرضا (ع) پرداخته و گزارشی جزئی از برنامه های خادمیاران امام رضا در استان اصفهان ارائه کرد.
شایان ذکر است در تمامی شهرستان های استان که نماز جمعه برگزار می‌شود خادمیاران امام رضا (ع) حضور پیدا کرده و توسط یکی از خادمیاران به عنوان سخنران قبل از نماز جمعه گزارشی از اقدامات خادمیاران رضوی در استان اصفهان ارائه شد.
خبرنگار: الهام خانی