نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، وحدت بین شیعه و سنی را رمز اقتدار کشور عنوان کرد و گفت: مشترکات میان شیعه و سنی آن‌قدر فراوان است که جایی برای اختلافات جزیی باقی نمی‌گذارد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از دفتر نماینده شیراز، ابراهیم […]

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، وحدت بین شیعه و سنی را رمز اقتدار کشور عنوان کرد و گفت: مشترکات میان شیعه و سنی آن‌قدر فراوان است که جایی برای اختلافات جزیی باقی نمی‌گذارد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از دفتر نماینده شیراز، ابراهیم عزیزی در جمع هیئت امنای مسجد فاطمه زهرا(س) برادران اهل سنت شیراز ضمن تبریک هفته وحدت و تاکید بر وحدت و برادری همه مسلمانان اظهار داشت: مشترکات میان شیعه و سنی آنقدر فراوان است که جایی برای اختلافات جزئی باقی نمی‌گذارد.

او افزود: برای داشتن کشوری مقتدر و قدرتمند نیازمند امنیت، کار، تلاش، برنامه ریزی و دهها مولفه دیگر هستیم که همه این ها در سایه وحدت و عدم تفرقه به دست می آید.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان فارس وحدت شیعه و سنی مثال زدنی است که این نشان از عمق نگاه دینی، فرهنگ بسیار مترقی اهالی این استان مهم و استراتژیک است.

رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه های بزرگ و کلان استان فارس نیز گفت: اگر در سایه وحدت و همدلی نبود، امروز شاهد پروژه های بزرگ و اثرگذاری چون خط انتقال آب ، پرپیلن، ایجاد بزرگراه، آزادراه، خط ریلی و… در استان نبودیم که به فضل خدا با جدیت دنبال شده است.

عزیزی با اشاره به سالهای خدمت به عنوان استاندار و معاون استاندار در استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان نیز گفت: اهل سنت ما در کنار برادران شیعه، ماندگارترین صحنه های وحدت و برادری را در تمام عرصه ها رقم زدند و کشور از قبل این وحدت در ریل توسعه و پیشرفت حرکت کرده است.

عزیزی همچنین گفت: هر فرد یا گروهی که بخواهد بر طبل اختلاف میان شیعه و سنی بکوبد، باید با بصیرت و درک صحیح از شرایط، مقابل این حرکت های سخیف ایستاد و فریب دشمن را نخورد

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: همیشه اعتقاد داشته ام باید از کارهای کوچک و سطحی پرهیز، و کارهای بزرگ و کلان را برای استان دنبال کنیم فارغ از اینکه اهل چه شهر و منطقه ای باشیم و این نگاه بزرگ سبب خواهد شد که کشور به قله های پیشرفت و ترقی برسد.

در ابتدای این نشست اعضای هیئت امنای مسجد نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را با ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی مطرح کردند.