مدیرعامل گروه پتروپارس از اتمام حفاری دومین چاه میدان نفتی مشترک فروزان با طول ۳۳۷۹ متری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری صداوسیما،اقای سیدشمس الدین موسوی با اشاره به اینکه چاه شماره ۰۳-۱۲ حفاری و به تولید رسیده است، گفت: این عملیات با تلاش شبانه ‎روزی همکارانمان و با حمایت‌های […]

مدیرعامل گروه پتروپارس از اتمام حفاری دومین چاه میدان نفتی مشترک فروزان با طول ۳۳۷۹ متری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری صداوسیما،اقای سیدشمس الدین موسوی با اشاره به اینکه چاه شماره ۰۳-۱۲ حفاری و به تولید رسیده است، گفت: این عملیات با تلاش شبانه ‎روزی همکارانمان و با حمایت‌های مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به اتمام رسید و با توجه به شرایط بستر، ۹۵۰ متر از طول ۳۳۷۹ متری آن به صورت افقی حفاری شده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس ظرفیت اولیه چاه، روزانه ۱۰۰۰هزار بشکه نفت قابل برداشت خواهد بود، افزود: طی روز‌های گذشته جریان دهی از این حلقه چاه آغاز شد تمیزکاری چاه نیز انجام شد.

آقای موسوی با بیان اینکه پس از حفاری نخستین حلقه چاه در میدان نفتی فروزان در اردیبهشت ماه سال جاری، این دومین چاهی است که بر اساس تعهدات گروه پتروپارس به کارفرما تحویل می‌شود، گفت: تعهد ما برای حفاری در میدان نفتی فروزان ۲۶ حلقه چاه است که تا پایان سال ۱۴۰۲ تحویل کارفرما خواهد شد و با برنامه ریزی و روندی که در پیش داریم تلاش خواهیم کرد که در موعد مقرر به تعهدات خود عمل کنیم.