رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت:توسعه کمی و کیفی موسسات و مراکز قرآنی امری مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت الاسلام مختاری نیا ضمن اشاره به اهمیت اجرای فعالیت های دینی و قرآنی اظهار کرد: توسعه فعالیت های دینی و قرآنی زمینه […]

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت:توسعه کمی و کیفی موسسات و مراکز قرآنی امری مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت الاسلام مختاری نیا ضمن اشاره به اهمیت اجرای فعالیت های دینی و قرآنی اظهار کرد: توسعه فعالیت های دینی و قرآنی زمینه ساز اشاعه فرهنگ دینی در جامعه است و موجب کاهش اسیب های اجتماعی می شود.

وی افزود:خوشبختانه در شهرستان بیجار فضا و بستر لازم برای ترویج و گسترش فعالیت‌های قرآنی وجود دارد و باید در راستای افزایش این فعالیت‌ها تلاش کرد.

حجت الاسلام مختاری نیا به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش فعالیت های دینی و قرآنی در جامعه اشاره کرد و بیان داشت:مسئله فرهنگ دینی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است و معظم له همواره تاکید بر ایجاد سبک زندگی اسلامی و قرآنی دارند و ما نیز وظیفه داریم به این مهم توجه کنیم و به توسعه فعالیت های دینی و قرآنی در جامعه کمک کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در فضای قرآنی اشاره کرد و گفت:تعلیم و تربیت قرآنی باید در اولویت همه برنامه‌های آموزش و پرورش قرار گیرد و فضای جامعه اسلامی نیازمند فعالیت‌های قرآنی در حوزه تعلیم و تربیت است.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار تاکید کرد:انتظار می‌رود با فعالیت بیش از پیش مؤسسات و خانه‌های قرآنی در سطح شهرستان شاهد ترویج فرهنگ دینی و آموزه‌های قرآنی در شهرستان باشیم.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان