صنایع‌دستی کردستان شهرت جهانی دارد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: تولیدات ارزشمند صنایع‌دستی استان زبانزد عام و خاص است و شهره جهانی دارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مهدی رمضانی در بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و برنامه‌های نوروزگاهی که با همراهی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری […]

صنایع‌دستی کردستان شهرت جهانی دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: تولیدات ارزشمند صنایع‌دستی استان زبانزد عام و خاص است و شهره جهانی دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مهدی رمضانی در بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و برنامه‌های نوروزگاهی که با همراهی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و فرماندار سنندج انجام شد، اظهار کرد: کردستان استانی با طبیعت بکر و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی فراوان است که همواره گردشگران بسیاری را به‌سوی خود جذب می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان افزود: علاوه بر تفرجگاه‌ها و اماکن تاریخی، صنایع‌دستی استان نیز موجب جذب گردشگران فراوانی به ‌سوی این منطقه شده است.

او ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در این ایام عنوان کرد: توسعه و سرمایه‌گذاری در این بخش می‌تواند به‌عنوان ظرفیتی مهم برای ایجاد اشتغال‌ و توسعه اقتصادی استان مورد توجه قرار گیرد.

رمضانی با بیان اینکه هنرمندان کردستانی در سطح ملی و بین‌المللی مطرح بوده همواره حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، یادآور شد: امیدواریم با حمایت‌های لازم و برنامه‌ریزی درست، گامی مثبت برای پاسخ به مطالبات و نیازهای هنرمندان در حوزه صنایع‌دستی استان برداریم.